fick ombesiktning på min 740 pga kapade fjädrar som inte la sig helt rätt. klarade ombesiktning genom att göra som du gjort dock tyckte de inte om de igentligen, fjädern skulle tydligen inte sitta helt fast utan istället vara fastklämd. Den kan tydligen gå av vid stora påfrästningar när den sitter fast me klämmer...
fick ombesiktning på min 740 pga kapade fjädrar som inte la sig helt rätt. klarade ombesiktning genom att göra som du gjort dock tyckte de inte om de igentligen, fjädern skulle tydligen inte sitta helt fast utan istället vara fastklämd. Den kan tydligen gå av vid stora påfrästningar när den sitter fast me klämmer...
Får hoppas dom är snälla då Snygg bil du hade förresten
Har gjort likadant ang. slangklämmorna vid fjädrarna, ska inte bessa den förns i vår, men jag hoppas att det ska fungera, annars blir det problem;) Lycka till
Har gjort likadant ang. slangklämmorna vid fjädrarna, ska inte bessa den förns i vår, men jag hoppas att det ska fungera, annars blir det problem;) Lycka till
Slänger jag in en update, försökt fått av denna jävla spindelleden i två dagar nu... Slagit, värmt, borrat och allt möjligt. 1000 slag och 10 borrar senare så släppte dreten. Lite bilder.
Använde allting på bilden, ville sig inte. Köpte en universalavdragare på mekonomen också, passa inte. Fick borra igenom. Boven i dramat. Fick slita en hel dag för att få ut den.
Nu sitter iaf den nya spindeln på plats, bara fjädringen fram kvar... Sen får vi prova att bessa.