Angående: Karavan Örebro > Uppsala Stance 2 Advance 23/7

Sunnis
15 juli 2011 ·

Banz- skrev:

Sunnis skrev:

Banz- skrev:
låter guld grabbar! big_smile enköping nånstans vi ska köra en kort pitstop där ?

Behövs inte längre kommer ställa ut bilen ist smile Så syns där tongue

hehe gutt, kommer iofs ja med göra, ska ju inte vara där förens 13-14 smile

Aha ja men då kan jag ju joina er smile

Banz- StaticVikings
18 juli 2011 · 118 Inlägg

Sunnis skrev:

Banz- skrev:

Sunnis skrev:

Behövs inte längre kommer ställa ut bilen ist smile Så syns där tongue

hehe gutt, kommer iofs ja med göra, ska ju inte vara där förens 13-14 smile

Aha ja men då kan jag ju joina er smile

låter bra de !! smile

crank it up a bit! // Banz-
Emilius Avstängd
18 juli 2011 · 1 714 Inlägg

Vet det här folket om att det plockas upp lite folk i Västerås på vägen? smile

Harnborg Heltidsanställd putsbög
18 juli 2011 · 52 Inlägg

Ja just det, jag sa till Emilius att vi ska åka karavan och dom tänkte åka en egen karavan, då försökte jag få dom att "vänta" på oss, så det blir en stor karavan istället smile Försök fixa ihop något där, kan bli kul. Jag sitter dock inte vid datorn speciellt mycket, så har tyvärr inte tid sad Men som sagt, kan bli trevligt med en stor karavan! smile

BMW 328Ci E46 "Daily" (1999)
Volkswagen Golf GTI 16v "GTI Goes Turbo AWD" (1988)
Banz- StaticVikings
18 juli 2011 · 118 Inlägg

Emilius skrev:
Vet det här folket om att det plockas upp lite folk i Västerås på vägen? smile

jo vi tänkte svänga förbi västerås påväg dit tämligen :S hade varit fett me typ 20-30 bilar i led big_smile

crank it up a bit! // Banz-
Raipen
18 juli 2011 · 3 Inlägg

TÖNG!   Banz- passat ftw smile

Banz- StaticVikings
18 juli 2011 · 118 Inlägg

Raipen skrev:
TÖNG!   Banz- passat ftw smile

sneöga smile

crank it up a bit! // Banz-
Raipen
19 juli 2011 · 3 Inlägg

banz- du kan va sneöga, när du ska sälja bort din!

Emilius Avstängd
19 juli 2011 · 1 714 Inlägg

Harnborg skrev:
Ja just det, jag sa till Emilius att vi ska åka karavan och dom tänkte åka en egen karavan, då försökte jag få dom att "vänta" på oss, så det blir en stor karavan istället smile Försök fixa ihop något där, kan bli kul. Jag sitter dock inte vid datorn speciellt mycket, så har tyvärr inte tid sad Men som sagt, kan bli trevligt med en stor karavan! smile

Vem sa att vi ska åka egen karavan? jag hänger inte med yikes

Jag vill iallafall att alla åker i samlad trupp, det är ju allra fetast!

Vi måste börja ta fram lite tider när karavanen kommer befinna sig på olika ställen!

EFriberg wescrape
19 juli 2011 · 150 Inlägg

Ja! Ni måste fixa.

VART:
NÄR:
Och när ni åker!

Bra jobbat grabbar! Gillar att ni tar tag i sakerna! smile

Mvh Eddie Friberg | wescrape
http://www.garaget.org/EFriberg
BMW E30 320 Touring "Emily"
Banz- StaticVikings
19 juli 2011 · 118 Inlägg

Örebro starts 09.30 från "svampen" och ett pitstop i arboga och plocka upp blåa golfen så ja 10.30-1045 i västerås,

PS blåa golfen vore gött om du kunde åka te bilprovningen där eller var tycker du vi skall ses ?

crank it up a bit! // Banz-
Emilius Avstängd
19 juli 2011 · 1 714 Inlägg

Om ni befinner er i västerås 10.30-10.45 så ska jag sprida ordet så alla är där vid den tidpunkten!

Banz- StaticVikings
19 juli 2011 · 118 Inlägg

Emilius skrev:
Om ni befinner er i västerås 10.30-10.45 så ska jag sprida ordet så alla är där vid den tidpunkten!

ey nu håller vi oss te forumet, blir ett jädra skrivande överallt helt plötsligt! haha

vi säger kl 11 som jag skrev i pm, ifall nån önskar lägre hastighet än 110. då är de lugnt med tider från v-ås och uppåt med smile hinner t.o.m stanna och kissa !

crank it up a bit! // Banz-
Sunnis
19 juli 2011 ·

Banz- skrev:

Emilius skrev:
Om ni befinner er i västerås 10.30-10.45 så ska jag sprida ordet så alla är där vid den tidpunkten!

ey nu håller vi oss te forumet, blir ett jädra skrivande överallt helt plötsligt! haha

vi säger kl 11 som jag skrev i pm, ifall nån önskar lägre hastighet än 110. då är de lugnt med tider från v-ås och uppåt med smile hinner t.o.m stanna och kissa !

Är ni i Enköping lagom till 11.30 då?

Banz- StaticVikings
19 juli 2011 · 118 Inlägg

Sunnis skrev:

Banz- skrev:

Emilius skrev:
Om ni befinner er i västerås 10.30-10.45 så ska jag sprida ordet så alla är där vid den tidpunkten!

ey nu håller vi oss te forumet, blir ett jädra skrivande överallt helt plötsligt! haha

vi säger kl 11 som jag skrev i pm, ifall nån önskar lägre hastighet än 110. då är de lugnt med tider från v-ås och uppåt med smile hinner t.o.m stanna och kissa !

Är ni i Enköping lagom till 11.30 då?

11.30-11.45 me tanke på hastigheterna

crank it up a bit! // Banz-
Banz- StaticVikings
19 juli 2011 · 118 Inlägg

har nu fått "Juhani´s " telefon nummer som kör en honda civic i think, såg ut som de på hans facebook ibild iaf smile lär ringa honom när vi närmar oss västerås på lördagen, nån av er från västerås känner honom säkerligen!

crank it up a bit! // Banz-
Emilius Avstängd
19 juli 2011 · 1 714 Inlägg

Banz- skrev:
har nu fått "Juhani´s " telefon nummer som kör en honda civic i think, såg ut som de på hans facebook ibild iaf smile lär ringa honom när vi närmar oss västerås på lördagen, nån av er från västerås känner honom säkerligen!

Han är en av oss! lol

Min polare det, så bara att hålla kontakten med honom så hänger nog resten av västerås på!

Banz- StaticVikings
19 juli 2011 · 118 Inlägg

götta då är det check smile

crank it up a bit! // Banz-
Sunnis
19 juli 2011 ·

Banz- skrev:

Sunnis skrev:

Banz- skrev:

ey nu håller vi oss te forumet, blir ett jädra skrivande överallt helt plötsligt! haha

vi säger kl 11 som jag skrev i pm, ifall nån önskar lägre hastighet än 110. då är de lugnt med tider från v-ås och uppåt med smile hinner t.o.m stanna och kissa !

Är ni i Enköping lagom till 11.30 då?

11.30-11.45 me tanke på hastigheterna

Okej..  låter bra det smile

Harnborg Heltidsanställd putsbög
19 juli 2011 · 52 Inlägg

Banz- skrev:
Örebro starts 09.30 från "svampen" och ett pitstop i arboga och plocka upp blåa golfen så ja 10.30-1045 i västerås,

PS blåa golfen vore gött om du kunde åka te bilprovningen där eller var tycker du vi skall ses ?

Jag tänkte stå vid dinners. Då kan ni inte missa mig.
Vi försöker vara ute till kvart i 10-10. Men vet fortfarande inte om vi kommer följa med eller inte. Hör av mig så fort jag kan om vi inte ska med.

BMW 328Ci E46 "Daily" (1999)
Volkswagen Golf GTI 16v "GTI Goes Turbo AWD" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang