Underground performance mid sweden drift 8e till 10e agusti vecka 32

Skogsby Bröderna bus
13 juli 2011 · 118 Inlägg

Det är veckan ( vecka 28 ) ut som gäller att anmäla sig, finns det inte pengar på kontot så kör vi inget event!
har ni frågor hör av er HÄR eller på TELE eller MAIL.

Johan skogsby 073-7517685

Jens wersterlund 073-0727277



Den 8-10 Augusti bjuder Undergroundperformance.se in till ett tre dagars event.
Tanken bakom detta är att knyta ihop klyftorna i svensk drifting mellan förarna och städerna och
köra bara för att ha roligt Gatebil style.

Veckan kommer börjas på Sättna flygfält i Sudsvall på måndagen med körning där hela dagen, kommer att försöka fixa
dit en däckmaskin som vi blir tillräckligt många som kör, underlaget är betong så som tex lunda och käkar en del däck.
Camping möjlighet kommer att finnas på sättna på söndagen för de som kommer på söndag eftermiddag, det finns toaletter
dusch och kök med micro tillgängligt på plats. Flyter dagen på bra avslutar vi den med en skoj tävling där deltagande
får bedömma varandra.



Tisdagen består av vilodag/service/däcks krängning och utrymme för lite olika aktiviteter så som gokart om intresse finnes
och en lättare fest på kvällen ute vid havet.

Onsdag har jag bokat Mittsverige banan i 2-3 timmar för enbart drifting, dit har jag ej möjlighet att fixa däcks maskin
som det ser ut idag.



För anmälan till detta skickar ni ett mail till Jesse@undergroundperformance.se med kontakt uppgifter och sätter in 300:-
på konto nr: 35 52897 Clearing nummer: 1506 Nordea

När pengarna finns på kontot räknas ni som anmäld och får en bekräftan tillbaka vi mail.
OBSERVERA att om ni har för avsikt att köra vill jag ha eran anmälan snarast så jag ser i vilken omfattning detta kommer
att bli och desto bättre framförhållning ni har desto bättre event kan vi genomföra.
(om mot all förmodan det lägs ner så får ni pengarna tillbaka på kontot ni satte in dom ifrån.)

Tids schema med exakta tider och mer uppdateringar kommer skickas ut via mail under sommaren till anmälda förare.



Har ni tankar eller frågor om någonting så når ni mig på mailadressen eller på 0730727277

Mvh Jesse Westerlund & Johan Skogsby

Nissan 200sx s14 "J-spec Driftstars" (1995)
Nissan 200sx S13 "Rb25det Daily" (1989)
wesslan
13 juli 2011 ·

ser fram emot detta!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang