Nu börjar det nästan kännas som om att man glömmer bort att tråden handlar om den vita, så tycker du kan ta en update på den
Kommit längre?
haha sant ! la upp denna för det var ett Litet "projekt". När den svarte är besiktad så ställer jag av den vita. Då kommer det börjas seriöst med den. Har inte hänt så mycket med den vita. Men kul att du tar upp det!
Nu börjar det nästan kännas som om att man glömmer bort att tråden handlar om den vita, så tycker du kan ta en update på den
Kommit längre?
haha sant ! la upp denna för det var ett Litet "projekt". När den svarte är besiktad så ställer jag av den vita. Då kommer det börjas seriöst med den. Har inte hänt så mycket med den vita. Men kul att du tar upp det!
mvh
Nu va du allt lite snål ;-) Den vita funkar som bruksis till och från skolan , men i garaget ligger kompressorn på ritbordet och det planeras för fullt för insug , vattenkyld intercoler och spjällhus .
Sen har vi börjat plocka isär den motor som skall trimmas och vi söker kolvar från M54B30 ( rak 6a på 170KW från -00 till -05 )
För att göra det enkelt och rätt mätte vi motorns vinkel i bilen , sen borrade vi motorstödet i samma grader = 30,6.
Nu börjar det nästan kännas som om att man glömmer bort att tråden handlar om den vita, så tycker du kan ta en update på den
Kommit längre?
haha sant ! la upp denna för det var ett Litet "projekt". När den svarte är besiktad så ställer jag av den vita. Då kommer det börjas seriöst med den. Har inte hänt så mycket med den vita. Men kul att du tar upp det!
mvh
Nu va du allt lite snål ;-) Den vita funkar som bruksis till och från skolan , men i garaget ligger kompressorn på ritbordet och det planeras för fullt för insug , vattenkyld intercoler och spjällhus .
Sen har vi börjat plocka isär den motor som skall trimmas och vi söker kolvar från M54B30 ( rak 6a på 170KW från -00 till -05 )
För att göra det enkelt och rätt mätte vi motorns vinkel i bilen , sen borrade vi motorstödet i samma grader = 30,6.
Nu börjar det nästan kännas som om att man glömmer bort att tråden handlar om den vita, så tycker du kan ta en update på den
Kommit längre?
haha sant ! la upp denna för det var ett Litet "projekt". När den svarte är besiktad så ställer jag av den vita. Då kommer det börjas seriöst med den. Har inte hänt så mycket med den vita. Men kul att du tar upp det!
mvh
Nu va du allt lite snål ;-) Den vita funkar som bruksis till och från skolan , men i garaget ligger kompressorn på ritbordet och det planeras för fullt för insug , vattenkyld intercoler och spjällhus .
Sen har vi börjat plocka isär den motor som skall trimmas och vi söker kolvar från M54B30 ( rak 6a på 170KW från -00 till -05 )
För att göra det enkelt och rätt mätte vi motorns vinkel i bilen , sen borrade vi motorstödet i samma grader = 30,6.
Nu börjar det nästan kännas som om att man glömmer bort att tråden handlar om den vita, så tycker du kan ta en update på den
Kommit längre?
haha sant ! la upp denna för det var ett Litet "projekt". När den svarte är besiktad så ställer jag av den vita. Då kommer det börjas seriöst med den. Har inte hänt så mycket med den vita. Men kul att du tar upp det!
mvh
Nu va du allt lite snål ;-) Den vita funkar som bruksis till och från skolan , men i garaget ligger kompressorn på ritbordet och det planeras för fullt för insug , vattenkyld intercoler och spjällhus .
Sen har vi börjat plocka isär den motor som skall trimmas och vi söker kolvar från M54B30 ( rak 6a på 170KW från -00 till -05 )
För att göra det enkelt och rätt mätte vi motorns vinkel i bilen , sen borrade vi motorstödet i samma grader = 30,6.
haha sant ! la upp denna för det var ett Litet "projekt". När den svarte är besiktad så ställer jag av den vita. Då kommer det börjas seriöst med den. Har inte hänt så mycket med den vita. Men kul att du tar upp det!
mvh
Nu va du allt lite snål ;-) Den vita funkar som bruksis till och från skolan , men i garaget ligger kompressorn på ritbordet och det planeras för fullt för insug , vattenkyld intercoler och spjällhus .
Sen har vi börjat plocka isär den motor som skall trimmas och vi söker kolvar från M54B30 ( rak 6a på 170KW från -00 till -05 )
För att göra det enkelt och rätt mätte vi motorns vinkel i bilen , sen borrade vi motorstödet i samma grader = 30,6.
haha sant ! la upp denna för det var ett Litet "projekt". När den svarte är besiktad så ställer jag av den vita. Då kommer det börjas seriöst med den. Har inte hänt så mycket med den vita. Men kul att du tar upp det!
mvh
Nu va du allt lite snål ;-) Den vita funkar som bruksis till och från skolan , men i garaget ligger kompressorn på ritbordet och det planeras för fullt för insug , vattenkyld intercoler och spjällhus .
Sen har vi börjat plocka isär den motor som skall trimmas och vi söker kolvar från M54B30 ( rak 6a på 170KW från -00 till -05 )
För att göra det enkelt och rätt mätte vi motorns vinkel i bilen , sen borrade vi motorstödet i samma grader = 30,6.
Ja bara hjälper grabben , själv har jag fullt upp med min pontiac firebird cab -67 ,där sitter det nya skärmar fram + bak , ny huv och bagagelucka och nya dörrar. Sen håller vi på med 3 st promod bilar i garaget + en ny trailer så det finns att bita i
Här kommer lite bilder på den färdigritade vattenintercoolern, så nu skall den laserskäras ut och smackas ihop ! Det är http://www.cadrotech.com/ som ritat. Ritar allt till ett bra pris.