vitto skrev:Bra sagt leif ! Fråga daviedork, han byter bilar som underkläder ca en gång i månaden
OverBoosted skrev:De är kul att byta bil ju! Förändring är bra Jag vill se filmer!
vitto skrev:OverBoosted skrev:De är kul att byta bil ju! Förändring är bra Jag vill se filmer!Var det ens någon som filmande?!
OverBoosted skrev:vitto skrev:OverBoosted skrev:De är kul att byta bil ju! Förändring är bra Jag vill se filmer!Var det ens någon som filmande?! tror jag nog! tycker alla står o filmar allt med sina iphånes nu för tiden
OverBoosted skrev:vi hade tänkt att plocka med oss hd kamera men glömde den i all stress tyvärr.
Tune skrev:kul att det kom så många mkt mer än väntat faktiskt hoppas det blir fler träffar där
vitto skrev:Tune skrev:kul att det kom så många mkt mer än väntat faktiskt hoppas det blir fler träffar där Ja det var helt klart över förväntan! Kul som fan! Någon mer träff blir det allt, inget planerat dock!
vitto skrev:Wadde heter han! Kul typ Får se, inte förhasta något, hellre göra det sällan men bra än ofta och tjatigt
LeifsE28 skrev:vitto skrev:Wadde heter han! Kul typ Får se, inte förhasta något, hellre göra det sällan men bra än ofta och tjatigt Bra sagt Vitto !!