Nurminen_ skrev:
ChriZtoffer skrev:
Nurminen_ skrev:
Alltså ursäkta mig, men vilket skitsnack. det finns en skidlucka där som bashålet STORT bashål med tittar fram, du tror inte det kommer in ljud i kupen då ?

jag har haft tex en 850 sedan..samma sak där, 2st 12or och det var grym bas i den
och ja sen alla herrans 740 jag har haft, oxå där med bashålet i skidluckan.
PROBLEMET är att slutsteget är för svagt, högtalarna rör sig knappt något.
och visst det spelar säkert bättre i en kombi, men så många bilar jag haft och baslådor så kan jag säga att det ska vara mycket bättre bas än det är just nu.
EDIT: sen är dom inte inspelade än heller, så dom har inte mjukats upp. riktiga ljudet visar sig senare med rätt steg

EDIT:2
http://www.garaget.org/video/46495 min gammla 740..sedan

Skitsnack? Jahaja, vi säger väl så då.

Fast jag har testat ett antal lådor i min sedan och även byggt i kompisars, vist får man fram tryck med en inskastad låda där bak, men det låter då allt annat än bra eftersom det mest är skrammel man lyssnar på. Att bara vända lådan framåt hjälper knappast heller, snarare så att man tappar tryck på det. Antingen stoppar man bara in lådan där bak och är nöjd, eller så gör man riktigt och ser till så att trycket tvingas in genom skidluckan, och då utan läckage.
Skrammel ? ja vi säger väl så om det får dig att må bättre

Jag är beredd att hålla med christoffer där.. Tillomed på videon du länkade så blir basen mer eller mindre överröstad av skrammlet INNE i bilen.. Då e de illa...
"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"