Lacka svart så slipper man se eventuell skit om någon petig får för sig att kika efter sådant Såvida du inte kommer vara killen med trasan bredvid kudden på kvällen, i såfall tycker jag du ska köra på silver
Ser för övrigt kanon ut Jimpa, se om jag kommer förbi i vecka!
läckert med kompressor, försök bara dra kompressor luften genom en intercooler före du skickar in den i motorn, en skruvkompressor alstrar ganska mycket värme vid så pass höga tryck, ska man köra kompressor över 1kg så brukar man använda sig av aerochargers istället men klart det funkar med en skruv bara man får kyla kompressor luften såg även att du skulle hel-smida den där snurran, sikta på att skaffa 2.8L veven samtidigt så får du en sjukt trevlig karaktär på motorn när den är mappad och klar plus att andra hands värdet är betydligt högre på en 2.8L smidd motor än 2.5L ös på¨så vi får se den på gatan snart
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Tackar intercooler blir det men har funderat på om de funkar med en som har in och ut på samma sida vet du något om de? har haft lite funderingar med 2,8 vev men måste hitta någon för ett bra pris joo ja ska ösa på men de är pengarna som styr som alltid