Tror inte att det kommer sitta bra på listerna ute på bilen, då den ytan inte är jämn...Men du kan ju alltid prova, jag hade äkta på min förra bil som dom draperade
Tror inte att det kommer sitta bra på listerna ute på bilen, då den ytan inte är jämn...Men du kan ju alltid prova, jag hade äkta på min förra bil som dom draperade
Ja, precis som du säger, så har även jag tänkt på det. Vi får helt enkelt se hur det blir
Installerade detta kit idag, det var helt OK! Blev lite bättre ljus, rejäla prylar, inget skräp! Men 35w xenon känns som att det är lite för lite för mig.
Men jag vill ha mer ljus, visst det blev lite bättre än det va innan, men jag vill ha mycket mer ljus! Har någon provat xenonkunges kit.
Om någon har lite personliga åsiket om någon av dessa kit vill jag gärna höra!
Vinylen från biltema var inte så lätt att jobba med!!! Det går bra på platta fyrkantiga ytor. Men när det skall till lite pill så krånglar den. När man har värmt den så verkar den stelna och bli lite hård, och ännu svårare att jobba med!
Vinylen från biltema var inte så lätt att jobba med!!! Det går bra på platta fyrkantiga ytor. Men när det skall till lite pill så krånglar den. När man har värmt den så verkar den stelna och bli lite hård, och ännu svårare att jobba med!
3M är den bästa tycker jag!
biltemas har jag jobbat med men lyckades ganska bra med den, 3m har jag inte arbetat med
3M är den bästa tycker jag!
biltemas har jag jobbat med men lyckades ganska bra med den, 3m har jag inte arbetat med
Jo det var inge fel på den, men 3M är mycket snällare att ha att göra med. Fäster bättre & luftbubblor är lättare att få bort. (tycker jag)