1714
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

1 393 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
Kanoners Sundsvall!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

17 Inlägg
25 augusti 2011
Vi tänkte lägga våran världs release på M5 V10 Alpha-N kolfiberkittet på träffen, tänkte det kunde vara en rolig grej smile dvs vi avslöjjar inge siffror lr bilder till ngn i HELA världen utan först på träffen för dom som är intresserade smile

1 393 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
cool Det vore en ära, som skulle få många BMW-hjärtan att slå snabbare (speciellt mitt som har en sådan modell i min ägo)!!

Jag ringer dig och de andra företagen om ca. 1 vecka. Jag och funktionärerna ska ha ett möte nästa torsdag. Det blir efter det.

Vi ses och hörs!

Återigen, grymt glädjande info! lol

CEO @ Bimmers Of Sweden

17 Inlägg
25 augusti 2011
Mfive skrev:
cool Det vore en ära, som skulle få många BMW-hjärtan att slå snabbare (speciellt mitt som har en sådan modell i min ägo)!!

Jag ringer dig och de andra företagen om ca. 1 vecka. Jag och funktionärerna ska ha ett möte nästa torsdag. Det blir efter det.

Vi ses och hörs!

Återigen, grymt glädjande info! lol

Härligt och höra att det glädjer, lite det som gör att man ror skutan i alla väder wink

Hörs till veckan!

Rörkrökare
14 Inlägg
25 augusti 2011
Låter kul dt här, inte så långt att åka från mina hemtrakter häller smile

1 393 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
Klart du ska komma! Det var en enormt bra träff i juli och denna blir ännu bättre!

Jag är grymt taggad. Det ska verkligen bli en så jäkla bra dag för ALLA som kör BMW!

CEO @ Bimmers Of Sweden

Monster
41 Inlägg
26 augusti 2011
Har just ordnat med jobbet så att jag kan komma på träffen med 100% säkerhet! big_smile

Känns onödigt att skapa en ny tråd om detta så jag tar det här för ett snabbt svar! Ikväll gjorde jag bort mig! Finns det något sätt att "reparera" en skrapad fälg? Råkade åka mot en trottoarkant och två breda djupa svarta repor uppstod. Oerhört synd då resten av bilen är fräsch. Finns det något sätt att få bort dessa, eller är fälgen fördärvad för alltid? sad

4 Inlägg
26 augusti 2011
Jag kommer, har aldrig varit på dessa träffar tidigare.

Mopar Man
67 Inlägg
26 augusti 2011
OneLegShort skrev:
Har just ordnat med jobbet så att jag kan komma på träffen med 100% säkerhet! big_smile

Känns onödigt att skapa en ny tråd om detta så jag tar det här för ett snabbt svar! Ikväll gjorde jag bort mig! Finns det något sätt att "reparera" en skrapad fälg? Råkade åka mot en trottoarkant och två breda djupa svarta repor uppstod. Oerhört synd då resten av bilen är fräsch. Finns det något sätt att få bort dessa, eller är fälgen fördärvad för alltid? sad

http://www.intera-sverige.se/

----------------------------------
*Mc-åkande, Bil-älskande, Scaniajobbande V8-förare

Tomten
1 065 Inlägg
26 augusti 2011
ztereoid skrev:
OneLegShort skrev:

http://www.intera-sverige.se/

Skullman Enterprise i Åkerstyckebruk riktar fälgar och ska tydligen vara riktigt duktiga på det..

1 393 Inlägg
26 augusti 2011
Trådstartare
335Clubsport skrev:

Kanon! Varmt välkommen! cool

CEO @ Bimmers Of Sweden

53 Inlägg
26 augusti 2011
335Clubsport skrev:

Du blir inte besviken.

Nej, jag är ingen arrangör eller funktionär.
...bara en oerhört nöjd besökare!big_smile

539 Inlägg
27 augusti 2011
Sådär, då har man lagt beställning på lite sänkning. Ska bli skönt att slippa jeepstuket. smile
70/30 blev det. Vad tycker ni, fortfarande för högt eller? tongue

62 Inlägg
27 augusti 2011
kollade nu i kalendern kan inte komma ska flytta saker från luleå till v-ås då sad ni får ha det skoj

237 Inlägg
27 augusti 2011
42emil skrev:
Sådär, då har man lagt beställning på lite sänkning. Ska bli skönt att slippa jeepstuket. smile

Kolla min bild sen kan du sj bestämma om du tycker de är för högt tonguetongue

1 210 Inlägg
27 augusti 2011
42emil skrev:

70 till 30 sänkning då eller?

För om de var 70 fram 30 bak så blir de si så där skulle jag tro.. hmm

1 393 Inlägg
27 augusti 2011
Trådstartare
Kobby skrev:
kollade nu i kalendern kan inte komma ska flytta saker från luleå till v-ås då sad ni får ha det skoj

Kan du inte smyga iväg de fyra milen under några timmar? tonguewink

CEO @ Bimmers Of Sweden

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
27 augusti 2011
synd att det inte är någon rolig samåkning från södermanlands trakterna..därav att jag inte kommer på träffen idag..

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

1 210 Inlägg
27 augusti 2011
Audi_Adam skrev:
synd att det inte är någon rolig samåkning från södermanlands trakterna..därav att jag inte kommer på träffen idag..

Varför inte samman stråla med Örebro gänget??

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=222976

1 393 Inlägg
27 augusti 2011
Trådstartare
Good point Ekis! Joina dem Adam!

Oavsett, så är det när du kommer till Vilsta dina smilband kommer åka upp som mest.

Vilken dag vi BMW-åkare kommer att få!! big_smile

KÖÖÖÖÖÖR!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

Sök