2343
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

1 393 Inlägg
27 augusti 2011
Trådstartare
En reminder för er som vill ha dekaler:

Det kommer att finnas BMW´s of Sweden-dekaler att köpa på plats, men...

... den som vill kan beställa sina redan nu!

Dekalerna är ca. 20 cm långa och finns i färgerna:

* svart
* vit
* silver

Pris: 30 kr för en, eller 50 kr för två + 6 kr för frimärke.

Skicka ett mail till bmwsofsweden@live.se med ditt namn, adress, hur många du vill köpa, samt färg. Du får då ett kontonummer där du sätter in pengarna. Sedan skickas dekalen/dekalerna till dig.

Om du köper dekalen/dekalerna på träffdagen, se till att ha jämna pengar!

Jag "tejpade" upp en i varje färg på ett A4, så ni ser hur de ser ut. Breda som en gaffel: tongue

http://i1213.photobucket.com/albums/cc478/Mfive/bild42.jpg

Här är en i silver, nymonterad på min bil:

http://i1213.photobucket.com/albums/cc478/Mfive/bild21.jpg
Senast redigerat av Mfive (27 augusti 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

Tomten
1 065 Inlägg
27 augusti 2011
Audi_Adam skrev:
synd att det inte är någon rolig samåkning från södermanlands trakterna..därav att jag inte kommer på träffen idag..

Om det sitter fast i ingen samåkning så häng på mig från strängnäs.
Jag kommer möte upp alla andra på en lämplig plats.

62 Inlägg
27 augusti 2011
Mfive skrev:
Kobby skrev:
kollade nu i kalendern kan inte komma ska flytta saker från luleå till v-ås då sad ni får ha det skoj

Kan du inte smyga iväg de fyra milen under några timmar? tonguewink

nej kommer hem vid typ 12 på natten om inte senare :S

539 Inlägg
27 augusti 2011
Fightertiger skrev:
42emil skrev:
Sådär, då har man lagt beställning på lite sänkning. Ska bli skönt att slippa jeepstuket. smile
70/30 blev det. Vad tycker ni, fortfarande för högt eller? tongue

Kolla min bild sen kan du sj bestämma om du tycker de är för högt tonguetongue

Fin höjd du hade där. big_smile Hoppas jag hinner få grejerna innan träffen så ska jag slänga på dom illa kvickt. Så får vi se vad det blir för höjd på min. big_smile

539 Inlägg
27 augusti 2011
Ekis! skrev:
42emil skrev:
Sådär, då har man lagt beställning på lite sänkning. Ska bli skönt att slippa jeepstuket. smile
70/30 blev det. Vad tycker ni, fortfarande för högt eller? tongue

70 till 30 sänkning då eller?

För om de var 70 fram 30 bak så blir de si så där skulle jag tro.. hmm

70 fram och 30 bak. Från standard då. Klart dom ska vara lägre fram än bak! Vill ju inte att bilen ska se ut som nån äcklig Volvo 740 som dragit husvagn i alldeles för många år. tongue
Varför skulle det bli "si så där" då?

Herr
851 Inlägg
27 augusti 2011
Då är det stora stereo problemet löst...

Hoppas bara basen håller tills det är dax.

För er som tyckte det basade mycket sist..... ta med hörselskydd... (A)

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

663 Inlägg
27 augusti 2011
försök håll tråden ren boys så viktig info inte spammas bort är ni vänliga=)

235 Inlägg
28 augusti 2011
Kommer!

Riktiga tyska bilar driver på bakhjulena!

147 Inlägg
28 augusti 2011
Fick ledigt smile so ill be there.

1 393 Inlägg
28 augusti 2011
Trådstartare
Good!!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

Glidare
133 Inlägg
28 augusti 2011
kunde tyvär inte cruisa ikapp då jag väntade på flickvännen.
helt rätt! man kunde se tydligt att den var putsad.

Jenmarry skrev:
Jaså, tackar smile Jag som hade velat ha lite crusing sällskap! Ja vem vill inte hålla 30 genom stan i en nytvättad pärla wink
DeKey skrev:
Jenmarry skrev:
Alla som vill är givetvis välkomna att slå följe med Södertälje. Se till att vara där mellan 10.45-10.55. Vi rullar mot Vilsta 10.55! smile

*jenmerry* såg dig glida i din cleana E39:a mot sydpoolen, riktigt trevligt att se en bil som rullar me stil och håller 30 KM/h.

Senast redigerat av DeKey (28 augusti 2011)

Glidare
133 Inlägg
28 augusti 2011
Tjena *Mfive*/ Arne!
Jag pratade med Alex som är bäste vän med *KD*/ turkosblåa M3:an, Deras bilar skall transporteras till tyskland vad jag förstod och där ska dem piskas lite av ägarna!
Sen såg jag KD igår på stan när jag körde TAXI, han har en REJÄLLLL X6M Vit riktigt läcker.

men enligt uppgift så kommer dem att vara frånvarande på träffen, men livet är fullt av överasskningar så dem kan lika gärna dyka upp.

Mvh/ John

1 393 Inlägg
28 augusti 2011
Trådstartare
Hehe, bra updates där DeKey!!

Vi håller tummarna att de kommer med något monster! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

20 Inlägg
28 augusti 2011
kommer nog men det får bli lite senare det är ingen höjdare att åka cruising med min

237 Inlägg
28 augusti 2011
Richard_m skrev:
kommer nog men det får bli lite senare det är ingen höjdare att åka cruising med min

Jodå.. varmt och fint big_smile precis som de ska va:D

20 Inlägg
28 augusti 2011
Fightertiger skrev:
Richard_m skrev:

haha ja precis det blir skaplig bastu i bilen:)

237 Inlägg
28 augusti 2011
Richard_m skrev:
Fightertiger skrev:
Richard_m skrev:

haha ja precis det blir skaplig bastu i bilen:)

tycker du ska komma endå:).. vi kan byta.. ja kan svettas i din och du kan pajja njurarna i min?smile

ne men.. vore kul.. en bmw till är alltid härligt

"Unloaded"
1 557 Inlägg
28 augusti 2011
Funderar över två saker; kommer förmodligen i min zero ground clearance 318 och undrar om det är framkomligt på den gräsytan eller om man kanske kan få stå nära "utgången" om så ej är fallet? Också nyfiken på hur många fartgupp och dylikt som ligger på cruising-rutten, min frontspoiler spricker vid fartgupp utan noggrann planering wink

"When innovation meets passion!"

M5 <3
52 Inlägg
28 augusti 2011
Nu har man raggat upp några bilar från sthlmsområdet. Perfekt med reklamen du gjort Arne.

237 Inlägg
28 augusti 2011
Lozinmust skrev:
Funderar över två saker; kommer förmodligen i min zero ground clearance 318 och undrar om det är framkomligt på den gräsytan eller om man kanske kan få stå nära "utgången" om så ej är fallet? Också nyfiken på hur många fartgupp och dylikt som ligger på cruising-rutten, min frontspoiler spricker vid fartgupp utan noggrann planering wink

Vad jag förstod på frågor ja gav så kunde funktionärerna på plats lotsa dig på gräsmattan för att undvika dom värsta delarna.. blir samma sak för mig.. inne på rutten tippar ja på lagligare väghinder en den som va i örebro på tysk/jdm träffen som man nästan fastnade på. eller ja man gjorde ju de och fick dra över bilen.. kom du över där som det såg ut som då ja tycker ja känner igen din bil.. så borde e-tuna inte bli några problem för dig big_smile.. men som sagt.. prata med grabbarna då du kommer om en plats nära utgången så du slipper åka allt för mycket om du känner för de big_smile..

Sök