Mfive, riktigt kul att höra att de gänget kommer, är riktigt nyfiken på kolla deras bilar
Ser verkligen fram emot imorn, bilen tvättad (igen) i kväll och allt är på plats, tankat och en redbull sitter redan i kylen. Nu är man redo! Hoppas de blir många fina bmw från stockholm nu i karavanen, för nu kommer vi med stil till eskilstuna
Mfive, riktigt kul att höra att de gänget kommer, är riktigt nyfiken på kolla deras bilar
Ser verkligen fram emot imorn, bilen tvättad (igen) i kväll och allt är på plats, tankat och en redbull sitter redan i kylen. Nu är man redo! Hoppas de blir många fina bmw från stockholm nu i karavanen, för nu kommer vi med stil till eskilstuna
ja lys upp etuna med era fina bilar är ni vänliga=)
Jag ringde till intera och dom kunde ta fälgen nästa vecka Skulle bara ta några dagar. Tack snälla för tipset!
jon-as skrev:
Jenmarry skrev:
Jag hörde att Intera hade låååång väntetid, flera veckor. Men tack för tipset, jag ska kolla med dom Den är lite krokig på insidan men den är inte sprucken som tur är.
Har tvättat bilen med pannlampa nu men vetafan om man orkar åka imorn. Är det många som övernätter där eller åker de flesta hem på kvällen?
Klart som sjutton att du ska åka nu när pärlan är upputsad!
Det är nog en del som sover över. Kolla på www.vilstasporthotell.se. De har billig övernattning. Hotellet syns i bild här på översiktskartan för dagen. Ligger knappt ett stenkast från uppställningsytan.