Håller koll i de södra delarna av stan då jag snurrar mkt i jobbet. Jävla trist va ju inte många veckor sedan vi (jag å Örjan) berömde den på brostugsn...
Fyfaaan va surt de lixom kan inte vara sant, de är svårt att verkligen förstå... men jag ska hålla koll här i sollentuna där jag mest håller hus =/ det är ju i närheten av var den togs iallafall.
Hoppas den hittas och fås tillbaka i samma skick den togs i
Ska hålla ett öga efter denna. Pendlar mellan Slagsta och Solna varje dag och åker runt lite i Botkyrka med. Skriver ner ditt nr o sätter i bilen så hojtar jag till om jag ser skymten av den. Verkligen hemskt när dom ger sig på oss med oersättliga bilar
vaknade av ett sms av charem imorse. trodde knappt mina ögon när jag läste det. fyfan vad surt. jag hoppas verkligen att du återfår pärlan. jag lovar att hålla span runt södertälje. kör postbil där hela dagarna och snurrar runt över allt där. jag beklagar sorgen..
Bor ju här i dina trakter jag med, brukar kika åt bilen i bro när ja åker förbi.. Ska hålla koll åt dig o lyssna med alla ja känner! Tar en runda imorn o letar.