Vad har kommunen gjort för bil inresserade i din ort/stad

gamlingen
10 augusti 2011 · 5 198 Inlägg

B20B230f skrev:
I halmstad fick vi den lokala racerakan helt om asfalterad big_smile dock var det nog inte med tanke på oss då den ligger i hamnen och dom asfalterade om typ halva stan bara för att det var båtfestival "Tall ship races" här nu i helgen hmm

dock vet jag att förr innan jag flyttade hit upp så ordnade komunen med polisen så att streetrace kunde köras lagligt men vet ej varför detta dog ut men som vanligt var det väll inte som ville hålla i det sad



Ganska vanligt,, alla vill ha och åka,, men ingen vill ordna

XL-Dempa
10 augusti 2011 · 457 Inlägg

Sth tyresö så har dom tagit bort donken rakan fast blir ju en piss stor rondell man kan leka i samt en till liten som man kan vända och köra till baka till den stora, kommer bli riktigt trevligt på vintern wink

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Buick GNX (1987)
Syst3m
10 augusti 2011 · 1 079 Inlägg

http://lidkoping.se/upplevaochgora/idro … 41943.html

Sen har vi dessutom ett par fordonsarrangemang per år, iofs inget kommunen finansierar men de spärrar av gator och hyr ut Sparbanken Lidköping Arena och så vidare.

Andromeda Rumpmas
10 augusti 2011 · 3 860 Inlägg

Vad är en bilintresserad? Är det drägget med bakvänd keps som "börnar" runt korvmojjen på fredagkvällarna?

I så fall har kommunen satt upp en massa farthinder åt dom.

Saab 9-3 Griffin 2,0T Hirsch Biopow. "En av fem på Garaget" (2012)
Slash Saabifierad
10 augusti 2011 · 2 026 Inlägg

Andromeda skrev:
Vad är en bilintresserad? Är det drägget med bakvänd keps som "börnar" runt korvmojjen på fredagkvällarna?

I så fall har kommunen satt upp en massa farthinder åt dom.

Hehehe klockrent big_smile

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
ghost_boy83 CREW
11 augusti 2011 · 2 594 Inlägg

Andromeda skrev:
Vad är en bilintresserad? Är det drägget med bakvänd keps som "börnar" runt korvmojjen på fredagkvällarna?

I så fall har kommunen satt upp en massa farthinder åt dom.

om du inte vet vad en bilintesserad är föreslår jag att du skaffar cykel roll

kom igen nu ni måste vell veta va dom pysslar med i era grannstäder ?

PLindblom
11 augusti 2011 · 1 200 Inlägg

Enköpings kommun lånar gladeligen ut Stora torget, mitt i stan, för bilutställningar. De har blivit riktigt glada varje år jag ringt inför ENA-träffen.

Kommunen är dessutom mycket positivt inställd till Viking Motor Park som i och för sig säkerligen aldrig blir verklighet.

Senast redigerat av Minister (11 augusti 2011)

trippelturbo Trucker
11 augusti 2011 · 2 710 Inlägg

I Västerås har domblivit tvugna o ställa upp! wink Dom hotades med avstängning av E18, inget hände. Dom tänkte väl "mkt snack liten verkstad". När de väl blev av att E18 stängdes av så bjöd dom dom ansvarige för samtal o detta ledde till att motor-folket nu fått bana smile På två ställen tom smile

Fart missbrukare
ghost_boy83 CREW
11 augusti 2011 · 2 594 Inlägg

härligt mera sen får ni gärna skriva mer info hemside adress mm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang