Angående: Karavan från Helsingborg BMW´s of Sweden #3, 10 september

TheCar
3 september 2011 · 7 Inlägg

Tjena alla jag bor i ödeshög ligger 7 mil efter jönköping vid e4an tänkte om jag kunde hänga på er samåkning men när är ni i jönköping typ?wink mvh patrik

Mercedes89
4 september 2011 · 23 Inlägg

Jonee36 skrev:

Clintan66 skrev:
Hur många är vi som ska med hittills?
Jag och Raju är klara för detta, men vi kommer inte sova över pga födelsedags kalas på söndagen, så vi kör hem på natten.

Jag kommer nog också smile

Nog?? wink

Mercedes89
4 september 2011 · 23 Inlägg

TheCar skrev:
Tjena alla jag bor i ödeshög ligger 7 mil efter jönköping vid e4an tänkte om jag kunde hänga på er samåkning men när är ni i jönköping typ?wink mvh patrik

Hallå! Självklart! Du är så välkommen. smile Vi planerar att köra från Helsingborg kl 05.00. Det tar väl ca 2h att köra till Jönköping. så vi är nog där strax efter 07.00!

Mercedes89
4 september 2011 · 23 Inlägg

TheCar skrev:
Tjena alla jag bor i ödeshög ligger 7 mil efter jönköping vid e4an tänkte om jag kunde hänga på er samåkning men när är ni i jönköping typ?wink mvh patrik

Men vi kan annars möta upp dig på okq8 macken som ligger vid e4an! vet inte hur lång tid det tar att köra från jönköping, men vi är kanske där runt 07.20.

TheCar
4 september 2011 · 7 Inlägg

Tycker de låter kanon vid q8 macken:) tar ca 40 min från jönköping och hit om man åker i 120km/h smile

Mercedes89
8 september 2011 · 23 Inlägg

TheCar skrev:
Tycker de låter kanon vid q8 macken:) tar ca 40 min från jönköping och hit om man åker i 120km/h smile

Oj tar det så lång tid... men om du är där strax innan 07.30 så blir det kanon! smile

Mercedes89
8 september 2011 · 23 Inlägg

Nu börjar det dra ihop sig!! Hoppas att ni är laddade! Tyvärr ligger jag sjuk nu, men det ska inte stoppa mig. Har nog någon vanlig själ i bilen som vill köra så jag får vila.

Tänkte bara kolla så att alla har förstått att vi samlas 04.45 på Stattena i Helsingborg. Vi kommer rulla kl 05.00.  Är det någon som inte hittar får ni skicka erat nr till mig så förklarar vi vägen. Vi ska hämta upp en bmw i Ödeshög och en i Norrköping!

Kommer bli GRYMT!

streetdj
8 september 2011 · 163 Inlägg

kan ni räkna upp, alla som ska med

jag är sugen på att köra med, men minst 6 bmw bilar

men är det något som är sugen efter träffen att dra över till Norge Rundskogen GATEBIL träffen

1.streetdj - M3 cab E46 (fortsätter till GATEBIL på lördagen)

streetdj
8 september 2011 · 163 Inlägg

1.streetdj - M3 cab E46 (fortsätter till GATEBIL på lördagen)

Mercedes89
8 september 2011 · 23 Inlägg

Jag är inte säker på hur många vi blir. Många som har sagt kanske osv. Hoppas iaf på några stycken!

streetdj
9 september 2011 · 163 Inlägg

1.streetdj - M3 cab E46 (fortsätter till GATEBIL på lördagen)
2.WANTED - BMW 328 (åker med streetdj)

TheCar
9 september 2011 · 7 Inlägg

Just nu ligger jag sjuk men de hindrar inte morgon dagen;)

Mfive
9 september 2011 · 1 393 Inlägg

Respekt och tapperhet för det!
Varmt välkommen!

CEO @ Bimmers Of Sweden
streetdj
9 september 2011 · 163 Inlägg

ser inte ut som det blir något från Helsingborg
går och jobbar istället

TheCar
9 september 2011 · 7 Inlägg

Dålig stil;)

Mercedes89
9 september 2011 · 23 Inlägg

TheCar skrev:
Just nu ligger jag sjuk men de hindrar inte morgon dagen;)

Bra inställning där! smile Samma här!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang