Inför: Meet of the Month #5 2011-09-03 Norrköping

Trik
2 september 2011 · 219 Inlägg

JapMax skrev:
Jag hörde att snuten öppnat upp bilprovningen och skickar en massa bilar dit under träffarna, är det sant?

Bilprovningen är öppet varje dag

Öppettider
Mån    07.00-20.00
Tis    07.00-20.00
Ons    07.00-20.00
Tor    07.00-20.00
Fre    07.00-18.00
Lör    09.00-16.00
__________________________________________________________________________________________

Nä varje dag kan polisen kunna ta in dig för bilprovning. Men ja första Mom hade polisen Bes på bilar som lekte runt och då får man skylla sig själv. eller om man kör obes också.

Självklart är det bra att dom gör de så inte folk tar obes bilar som inte ens är körbara till träffar och samt vistas ute på vägarna (Y) till polisen som gör ett bra jobb att ta bort dom från gatan.

Vet man själv att man kör bilen på gatan varje dag så ska en bes inte vara några problem!..


Ta inte illa upp men tycker det är helt rätt det polisen sysslar med.  många av mom träffarna har inte ens polisen vart och hälsat på. Då vi har skött oss Bra

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
lill3bror
2 september 2011 · 1 397 Inlägg

Det är ju inte bara obesiktade bilar som blir släpade till bilbesiktningen av polisen. Utan de bilar som misstänks bryta mot "heltypsgodkännanden". Vilket innebär i hårda drag att man knappt får byta något på bilen. Så skulle man hårddra de Tim så skulle din bil underkännas i en besiktning om dom visste exakt vad som var gjort.  Det är ju inte alla som blir dragna till besiktningen som åker dit på något.

Men visst håller jag med dig om att det är bra att dom tar bort bilar som är direkt trafikfarliga.

Personer som vet att deras bil knappt skulle bli godkänt på en besiktning pga. trim eller andra "roliga" saker under huven åker ju varje dag med risken att polisen skulle göra en insats.

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
skylinetokig
2 september 2011 · 45 Inlägg

Polisen tar ju in vilka som helst och vilken bil som helst.. men har man otur så kan man få en 2a på precis vad som helst i ren jäkelskap på mom kvällarna känns det som... men som andra säger man tar en risk varje dag man kör runt med trim men på mom är det en extra stor risk. och nej man behöver inte busa för att bli intagen på en besiktning..

Gustavsson92
2 september 2011 · 15 Inlägg

dags att börja polera nu kanske smile

reacha Team Radioactive
2 september 2011 · 166 Inlägg

Ses där grabbar ! wink
ot : less nedskräpning o buskörning, vill inte ha gummi över hela lacken på bilen för folk burnar bland bilarna, hålls gärna lite längre bort ifrån oss som står parkerade med dom.

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
Andersson_T5 Snickare
2 september 2011 · 407 Inlägg

reacha skrev:
Ses där grabbar ! wink
ot : less nedskräpning o buskörning, vill inte ha gummi över hela lacken på bilen för folk burnar bland bilarna, hålls gärna lite längre bort ifrån oss som står parkerade med dom.

Helt korrekt:)   bara folk kan förstå!

reacha Team Radioactive
2 september 2011 · 166 Inlägg

Andersson_T5 skrev:

reacha skrev:
Ses där grabbar ! wink
ot : less nedskräpning o buskörning, vill inte ha gummi över hela lacken på bilen för folk burnar bland bilarna, hålls gärna lite längre bort ifrån oss som står parkerade med dom.

Helt korrekt:)   bara folk kan förstå!

Menar det, förr förra MoM så slet jag nästan ut en volvokille som höll på o burna runt nära bilarna, fattar inte hur folk tänker.

Race stoppers på parkering ftw! wink

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
FirreVonFish
2 september 2011 · 61 Inlägg

Det hände vi första träffen detta år.
Då var det massor som blev intagna.
Men det har inte hänt dom senaste träffarna

Volvo 940 "Volvo 940R" (1997)
Gc8 Lackerare
2 september 2011 · 587 Inlägg

kommer förbi  med subban smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Civic-TJ
2 september 2011 · 29 Inlägg

reacha skrev:

Andersson_T5 skrev:

reacha skrev:
Ses där grabbar ! wink
ot : less nedskräpning o buskörning, vill inte ha gummi över hela lacken på bilen för folk burnar bland bilarna, hålls gärna lite längre bort ifrån oss som står parkerade med dom.

Helt korrekt:)   bara folk kan förstå!

Menar det, förr förra MoM så slet jag nästan ut en volvokille som höll på o burna runt nära bilarna, fattar inte hur folk tänker.

Race stoppers på parkering ftw! wink

Jag tror majoriteten av alla som är på träffen tycker likadant. varför går vi inte ihop och säger åt den/dom som håller på....?

Vi har samma intresse men vi verkar inte bry oss så länge det inte är "min" bil.. Fel/Rätt?

Jokke_
2 september 2011 · 453 Inlägg

Kommer förbi en sväng

Nires
2 september 2011 · 50 Inlägg

Dyker nog upp med Toyotan smile

snoozy
2 september 2011 · 22 Inlägg

Hmm lurar på o komma upp med attackskåpet...  lek o bus är alltid välkommet..  ska du me dalle????   jaja inte på bauhaus då men men....

Senast redigerat av snoozy (2 september 2011)

Stolt pilsnerbilsägare o legitimerad volvoplågare och även vanägare...
Volvo 142 "Pink Lady" (1968)
Chevrolet G20 Van "The guardian angel" (1988)
Andersson_T5 Snickare
3 september 2011 · 407 Inlägg

Civic-TJ skrev:

reacha skrev:

Andersson_T5 skrev:

Helt korrekt:)   bara folk kan förstå!

Menar det, förr förra MoM så slet jag nästan ut en volvokille som höll på o burna runt nära bilarna, fattar inte hur folk tänker.

Race stoppers på parkering ftw! wink

Jag tror majoriteten av alla som är på träffen tycker likadant. varför går vi inte ihop och säger åt den/dom som håller på....?

Vi har samma intresse men vi verkar inte bry oss så länge det inte är "min" bil.. Fel/Rätt?

Tror också det e så,  men även när det gäller nedskräpningen så måste det få ett slut tycker jag. spe glas!

Gc8 Lackerare
3 september 2011 · 587 Inlägg

inte mycket kvar nu big_smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
3 september 2011 · 335 Inlägg

Om några timmar så gäller det, hoppas vädret håller i sig så man kanske kan medverka i en sista stor träff innan alla taggar om inför nästa år med bättre modifikationer / styling eller med en helt annan bil? smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
BiGpUssY Avstängd
3 september 2011 · 10 Inlägg

Kommer:D
Hoppas träffen blir bra...och inte allt för många idioter dyker upp och börnar framför parkerade bilar...
Hoppas farbror blå låter denna sista träff fortskrida utan några som helst ingripanden om en massa jävla bullshit som under träff#3

Last week my girlfriend said I had to make a choice between Her and my DB Car ....I told that bitch I've made harder decisions at the Coke machine...!
16-V Bags are for bitches
3 september 2011 · 296 Inlägg

Kommer om bilen håller big_smile

Eller har jag fel igen?
Nissan 200sx s14 "M50b25" (1994)
tovebrink
3 september 2011 · 121 Inlägg

Kommer! Tar med ett gäng andra också! smile

Mvh
Joakim Tovebrink, Västervik
www.RabiatMotor.com
BMW 528iA (1986)
shot
3 september 2011 · 2 Inlägg

kommer smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang