Ankan89 skrev:
Hej!
Jag har ganska mkt att säga om det här!
Har aldrig någon av er varit på en RIKTIG bilträff???
Det är klagomål att vi är i garaget visst!
Det är för allt inte bara för att vi burnar och spelar musik utan själva grejen att vi är där vilket det säkert kommer att komma med åtgärder till.
Bilfolk har ALDRIG varit poppis hos andra som inte gillar motorsporter det kommer alltid finnas en stämpel på folk som gillar denna sport.
Till det igår Wadde hade de varit min bil du slagit på (de va inte en handflata de va en knytnäve och de va hårt Jag stog BREVID!!!) så hade du haft en bula i din bil man rör INTE andras bilar. och nej du hade inte en trevlig attityd när du kom fram och sa till han första gången.
Visst de kanske va fel att burna i garaget men när han burnade första gången på sin parkerings ruta kollade han så ingen stog bakom och det gjorde de inte heller! För det andra du hade redan sagt till han att han inte va välkommen om han gjorde det igen varför följde du efter han på motorvägen varför gjorde du så han höll på att krocka varför prejjade du han varför?? De kallar jag IDIOTI!!! Man gör inte så du kunde ha gjort som du gjorde när du kom hem skriva här och inte ha HOTAT men att ligga bakom och bete dig som en F***A! Du tjänade ingenting på att göra så eller hur?
WADDE:
-Varför hördes du mest när du kom till garaget med din bil du körde inte lungt upp?
-Varför gjorde du o alla andra som åkte däckskrik när ni åkte?
-Varför bad du inte alla sluta tuta och sänka musiken?
Så nu wadde som ska föregå med så gott exempel kan du svara på det?
Och du med Evon? Vill du bara pressa på pengar eller? Jag tror inte att du fick något sten skott av han som la en burnis?! Som sagt..
En riktig bilträff handlar om att Poppa musik visa sitt ljudbygge inte sin biltema låda när det kommer till race kör man med sin bil inte parkerar den på sidan då kan man lika gärna sälja den! Och det handlar även om burnisar! Dom riktiga bilträffar jag har varit på dom apploderar folk och skriker efter mer inte står vid sidan med sin bil utan är på och visar vad sin egen bil går för.
Och på race ställer ALLA upp med sina bilar varför skaffa en supra/evo m.m. om man inte kan dra ett race med den då kan man ju sälja den eller skita i att komma på träffarna!
Tycker att bilträffarna börjar urarta lite det är inte bilträff det är en bilutställning...
Visst alla tycker inte som jag men man har ju varit på andra bilträffar och där är det inte sånt här gnäll!!!