Angående: Saturday Meet 27/8 - Bromma

keggan MDS Montör
20 augusti 2011 · 112 Inlägg

Tänkte kolla intresset bland folket om att kanske dra igång en lördagsträff?

Plats: Bromma Blocks
När: 27/8 20:00

Vill gärna att folk skriver upp sig så man vet om det är värt att köra med detta smile

ALLA är såklart varmt välkomna och jag ser att alla respekterar varandra. Bromma blocks är ett stort köpcentrum och lördagar efter 19:00 finns det knappt en bil på parkeringarna.

Finns helt enkelt gott om plats där man kan dela upp lite mer yta till dom som kanske vill "leka med sina bilar"

Listan följer:

1. Keggan
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Senast redigerat av chrizz (22 augusti 2011)

Kuffe Audi:ot
21 augusti 2011 · 183 Inlägg

Inget ont om nya träffar. På Fredagen körs Friday Night Meet, Lördagen är det Kungens Kurva som är minst lika stort och på Söndag går Södertälje träffen av.
Är oftast samma folk som dyker upp på träffarna så timingen är lite kass smile

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
keggan MDS Montör
21 augusti 2011 · 112 Inlägg

word men tänker då även de som är på norra sidan smile inte alla som pallar åka runt överallt hela tiden

RoniisH
21 augusti 2011 · 300 Inlägg

keggan skrev:
word men tänker då även de som är på norra sidan smile inte alla som pallar åka runt överallt hela tiden

Det negativa blir då att alla sprids ut överallt. Är det inte roligare att ha alla samlade på ett och samma ställe?

keggan MDS Montör
21 augusti 2011 · 112 Inlägg

på sätt o vis ja, nu är jag inte den som gnäller på att det e långt för mig till kungens kurva men för de som åker från t.ex täby, bro, bålsta etc så blir det ju plötsligt en mil närmre, dessutom ville jag se intresset hos folket om det kunde bli inresse för det smile

moller83
22 augusti 2011 · 92 Inlägg

Grymt bra initiativ keggan men tycker också att det blir för stor spridning, man vill ju ha alla bilar samlade!
Så långt är det inte att åka till Kurvan jämför med Blocks smile

replaya
22 augusti 2011 · 55 Inlägg

1. Keggan
2.Replaya wink
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

keggan MDS Montör
22 augusti 2011 · 112 Inlägg

moller83 skrev:
Grymt bra initiativ keggan men tycker också att det blir för stor spridning, man vill ju ha alla bilar samlade!
Så långt är det inte att åka till Kurvan jämför med Blocks smile

Nej det är sant men endå big_smile finns ju faktiskt fler ställen sen också mer norrut som passar bra dom med, för att få ner lite från uppsala kanske etc. Är ju alltid kul att få ner folk från angränsande län

replaya skrev:
1. Keggan
2.Replaya wink
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Någon mer än mig som är på big_smile hehe, i värsta fall får vi konvoja ner till "kk" replaya wink

Driftaren-E36 TBC (Team Bmw Cruzer)
22 augusti 2011 · 115 Inlägg

var ligger bromma blocks?.

TBC - Team BMW Cruzin.
keggan MDS Montör
22 augusti 2011 · 112 Inlägg

Längs med ulvsundavägen inte långt ifrån shellmacken, om du vet var den ligger

karta: http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … 9oLg%3d%3d

replaya
22 augusti 2011 · 55 Inlägg

keggan skrev:

moller83 skrev:
Grymt bra initiativ keggan men tycker också att det blir för stor spridning, man vill ju ha alla bilar samlade!
Så långt är det inte att åka till Kurvan jämför med Blocks smile

Nej det är sant men endå big_smile finns ju faktiskt fler ställen sen också mer norrut som passar bra dom med, för att få ner lite från uppsala kanske etc. Är ju alltid kul att få ner folk från angränsande län

replaya skrev:
1. Keggan
2.Replaya wink
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Någon mer än mig som är på big_smile hehe, i värsta fall får vi konvoja ner till "kk" replaya wink

Ja de får vi väl göra då smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang