Eftersnack JDM Face off 2011-08-21

Phant0m2006
23 augusti 2011 · 82 Inlägg

Skulle vilja tacka alla som deltog under JDM Faceoff på mantorp Park.
Bra väder trevligt folk bidrog till en riktigt trevlig träff.
Även ett stort tack till alla som hjälpte till med saneringen av banan. Utan er skulle det nog inte hunnits med mer körning den dagen.
Flaggvakterna är naturligt vis med värda ett stort tack !
Tyvärr är ju oljespill och liknande inte mycket man kan göra något åt. Det är bara bita i det sura äpplet å sätta igång med sanering, tyvärr kostade det ca 1.5h av dagen körtid, vilket var surt.

Vi försöker ju att göra denna träffen bättre å bättre för varje år och jag tycker nog vi börjar få till det ganska hyfsat.
Så vad tyckte ni som va där om träffen, vad gjorde vi bra, vad kan förbättras?

En sak som vi kommer förbättra till nästa år är att vi kommer hyra transpondrar så man kan få alla sina tider under dagen och vi sparar mycket tid.
Då kommer vi köra rullande kval under dagen där dom snabbaste går vidare till finalen.
Men även där har vi mycket tid att spara pga uteblivet strul med drifboxarna.
Vi beräknar då att skälva finalen ska ta ca 30min i stället för över en timma som det gör idag.
Sen funderar vi på hur vi ska kunna nå ut till publiken med tiderna under finalerna.. alla förslag här är välkommet.

Hoppas alla är nöjda och vill återkomma till en ännu bättre träff/träffar 2012

Med vänlig hälsning Robin
Ordf. Supraclubsweden

Resultatet.
http://i14.photobucket.com/albums/a346/Phantomen/Resultatmantorp.jpg

Woojen
23 augusti 2011 · 1 101 Inlägg

Var där som publik å tyckte allt var kanon! Det där med oljan kunde ju inte hjälpas men passade på att ta en lunch då wink

Som du redan skrivit så det ända jag saknade var att man på något sätt når ut till publiken med tider å liknande
Tack för en trevlig dag med många fina bilar!

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
NKM-Erik
23 augusti 2011 · 8 Inlägg

Det var mycket roligt igår och vädret kunde ju inte bli bättre 
om ni hyr transpondrar av mantorp park så får ni ju tillgång till tiderna genom en dator uppe i seketariatet.
och det finns trådlöst nätverk så man med en lapptop och en projektor kan visa tiderna på en skärm i depån
eller göra det enkelt och ha dörren öppen till seketariatet så folk kan gå upp när dom vill o kika

sjukt roligt var det igår! väntar med spänning på nästa sesong

Mitsubishi Lancer Evolution VIII "NKM TimeAttack" (2004)
Persson_307 BornStreetracer
23 augusti 2011 · 197 Inlägg

Ja fyfan vad kul det var o få testa på bana big_smile men tyvär sköt jag nog en tryckslang eller intercoolern på r32an.. ville inte ladda mer än 0,5 - 0,6 efter någon timmes körning hmm

Axfjord
25 augusti 2011 · 127 Inlägg

riktigt rolig dag smile
va de någon som fick bild på min supra så hörgärna av er smile

SimonGT
25 augusti 2011 · 105 Inlägg

Skit kul dag! smile Blir nog att införskaffa ett par R-däck till nästa år wink om man är välkommen då igen
Om de va nån som råkade ta en bild på min bil så hör gärna av er smile

Mitsubishi 3000GT "Twin Turbo" (1999)
Persson_307 BornStreetracer
25 augusti 2011 · 197 Inlägg

Kommer det upp någon bildtråd tro ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang