5850
Sök

Ang personlig regskylt

Japanese Engineering
690 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Tjena Gorg!

Jag undrar om det går att skaffa ett regnummer som detta tex: 77877 dvs endast siffror eller S 77877?

Tänkte ansöka om två stycken reggskyltar en 77877 och en 77977 eller liknande om det går...

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

2 337 Inlägg
24 augusti 2011
Ja, det gar med de siffrorna och bada ar lediga.

Japanese Engineering
690 Inlägg
24 augusti 2011
Trådstartare
Sarge skrev:
Ja, det gar med de siffrorna och bada ar lediga.

Tack för svaret hittade sidan där man kollar om det går samt om det är ledigt.

Ser också att 66666 samt 77777 är ledigt ringer till de imorgon, kommer bli kalas detta...
Senast redigerat av 1EVOXIN1 (24 augusti 2011)

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

3 354 Inlägg
24 augusti 2011
tänk på att du kan bara beställa 1 uppsättning. Alltså samma tecken fram som bak och det kostar 6000:- för att ansöka

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Japanese Engineering
690 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
Seth skrev:
tänk på att du kan bara beställa 1 uppsättning. Alltså samma tecken fram som bak och det kostar 6000:- för att ansöka

Vill ha det till två olika bilar, en av bilarna är min flickväns.

Ingen himmel är så blå som min
2 989 Inlägg
25 augusti 2011
Man kan väl iofs beställa fler uppsättningar - till olika bilar... Men det kostar 6000:- per bil så att säga.

/Mattias

Japanese Engineering
690 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
matteeee skrev:
Man kan väl iofs beställa fler uppsättningar - till olika bilar... Men det kostar 6000:- per bil så att säga.

Inga problem smile

2 989 Inlägg
25 augusti 2011
Och sen är det inte lagligt att blanda skyltarna hur som helst mellan dina fordon. Rätt bil ska ha rätt skylt! (Men man kan ändra vilken bil som är godkänd med din personliga skylt, så den är inte bunden till ett fordon för alltid)

/Mattias

Japanese Engineering
690 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
matteeee skrev:
Och sen är det inte lagligt att blanda skyltarna hur som helst mellan dina fordon. Rätt bil ska ha rätt skylt! (Men man kan ändra vilken bil som är godkänd med din personliga skylt, så den är inte bunden till ett fordon för alltid)

Nähä? -.-

2 989 Inlägg
25 augusti 2011
Bäst att va övertydlig med tanke på första inlägget i denna tråd......

/Mattias

Japanese Engineering
690 Inlägg
25 augusti 2011
Trådstartare
matteeee skrev:
Bäst att va övertydlig med tanke på första inlägget i denna tråd......

Var lite misstänksam bara annars är jag inte dum, allt du nyss sa visste jag.

Du kan gärna gå igenom ALLA mina inlägg...

Sök