Har mycket att berätta, men vet inte var jag ska börja.
Vi börjar med 9-3an som fick akut behov av nya bromsar. Tog inte så mycket bilder men lite iaf: Gammalt mög Fresh, ska lacka oken vid byte till sommarpuckarna. Nya däck som ska på 9-3an
Tidigare ägaren tyckte att bilen var slö, jag öppnade huven som förmodligen ingen gjort sedan år tillbaka. Såg direkt att det fattades en vakuum slang från spjällhuset till vakuum ventilen på torpeden som styr dumpen Efter lite gnuggande
I bagaget finner man detta, finn fem fel typ
1. Jag tänker vända lådan med baselementet centrerat vid luckan i baksätet. 2. Sätta fast den ordentligt, inte med spännband
En riktigt fin 9-5a du har kommit över som vanligt! Du har ett tränat öga för det där! Ska bli otroligt roligt och spännande att komma hem efter jobbet och se att det är händelse på detta projekt!! Great work, keep it up!
En riktigt fin 9-5a du har kommit över som vanligt! Du har ett tränat öga för det där! Ska bli otroligt roligt och spännande att komma hem efter jobbet och se att det är händelse på detta projekt!! Great work, keep it up!
Tackar! Den har allt sina skavanker, men det ska vi fixa till
Jag är så glad över att du fixar en 2.0 liters biopower sedan, för då kan jag knycka alla de bra idéerna rakt av på min Är planen att ha en "bruksbil" eller kommer denna också att spåra ur och bli en av Sveriges snyggaste Saabar?
Avfettning, svamp, duscha väldigt lätt med vatten, torka av. Sen på med något sånt plastmedel till alla svarta detaljer Kommer knte på namnet men den kommer från bbv och luktar gott har haft samma flaska hur länge som helst!
Jag är så glad över att du fixar en 2.0 liters biopower sedan, för då kan jag knycka alla de bra idéerna rakt av på min Är planen att ha en "bruksbil" eller kommer denna också att spåra ur och bli en av Sveriges snyggaste Saabar?
Riktigt kul att höra! Tanken är fin bruksbil. Dock var svarta 9-5an också "bruksbil"
Avfettning, svamp, duscha väldigt lätt med vatten, torka av. Sen på med något sånt plastmedel till alla svarta detaljer Kommer knte på namnet men den kommer från bbv och luktar gott har haft samma flaska hur länge som helst!
Låter som Concept Vista, världens bästa medel!
Så heter det! Det är riktigt grymt! Har nog haft min lilla flaska i 3 år typ, men nu är den snart slut