Blir inspirerad av ditt projekt så fort jag läser i din tråd. Precis avslutat en egenbyggd 3" downpipe. Funderar på en andrabil så jag kan ställa av min 9-5a i vinter.
Blir inspirerad av ditt projekt så fort jag läser i din tråd. Precis avslutat en egenbyggd 3" downpipe. Funderar på en andrabil så jag kan ställa av min 9-5a i vinter.
Härligt att höra! Ja kan man ställa undan är ju det tacksamt!
Härligt att höra! Ja kan man ställa undan är ju det tacksamt!
Blev det bra med Dp'n?
Det blir ju lite enklare att hålla på med bilen på vintern då. Dp,n blev kanon. Stor skillnad på körbarhet. Det var lite pyssel att få ihop bara.
Har inte så roliga bilder att bjuda på men alltid något.
Lyckades montera lådan helt på egen hand även om det var rätt så bökigt. Även drivaxlarna är monterade Sen tankat på med lite lyx olja till lådan. Kanske den pallar lite mer stryk än den skulle gjort normalt.
Enligt redline behöver man inte skölja lådan vid byta till MTL om inte oljan man byter är svart och äcklig. Min olja såg fin ut så jag kör bara ett byte.
Nu är det bara resten kvar känns dock som den svåra biten är avklarad
Enligt redline behöver man inte skölja lådan vid byta till MTL om inte oljan man byter är svart och äcklig. Min olja såg fin ut så jag kör bara ett byte.
Bara luftning o återmontering kvar då. Blir bra.
Yes nu går det åt rätt håll! Hoppas bara allt lirar nu