Okej tack för svar, jag har ju trott att Teng var oljetempen men det är ju såklart kylartempen..
Nä nå värst trim är det inte, steg 1 nordic, då är det nog bättre att jag sparar till nya kolvar som håller
Är det kolvarna du oroar dig för så är det avgastemp och förbränningstemp du ska hålla koll på och då snackar vi betydligt dyrare mätare så då är nog smidda kolvar en bättre investering.
Det bara rullar på mer och mer haha shit, bilar är ett svart hål.. Och är inte den enda dyra hobbyn man har..
Levererade alla beställda delar och rätt! Snabbt gick det också! Klar förbättring Så nu har jag lite att pyssla med framöver Kommer nog bli rätt cleant
Mer saabstuk och mindre M5 / GT-R.
Gillar att utblåsen är sneskurna så dom följer spoilers form bättre
Goa bromsar, satt som ett smäck! Men herregud Jonas, hur ser det ut i dina hjulhus.... :-D
// Andreas
Tackar!
Kan trösta dig med att hela bilen är täckt med salt, grus och härligheter! Under huven i kanterna är det verkligen samlingar av grus. Tvätt + rekond står på listan
Med andra ord var du för lat för att fixa nya sköldar?
Så mycket snyggare med sköldar i mitt tycke
Har faktiskt inte hittat Turbo-X sköldar(vill inte ha det heller) och faktum är att ventileringen av skivans centrum sitter på baksidan på dessa skivorna. Med sköld blir värmen inkappslad.
Finns inte många som kör med stora bromsar och bromssköldar.... Dom flesta sportbilar har inte bromssköldar osv