Följt tråden lite i smyg. Grym 9-5a du har! Något man kan göra gällande toning också är att låta det vita (blinkers/back) vara "otonat". Lyktan lyfts fram på ett stilrent & snyggt sätt, enligt mig! Bara ett tips
Följt tråden lite i smyg. Grym 9-5a du har! Något man kan göra gällande toning också är att låta det vita (blinkers/back) vara "otonat". Lyktan lyfts fram på ett stilrent & snyggt sätt, enligt mig! Bara ett tips
keep it up!
Kul att du tycker det!
Jo jag har haft många tankar gällande den biten, men det skall vara så mycket svart/gul som det går
Händer inte mycket fysiskt men planer smids hela tiden
Det som är på g är chassi uppgradering:
* valsa skärmkanter bak * Byta till powerflex på samtliga positioner ( stegvis, med start asap )
* Köpa och montera coilovers (just nu lutar det åt yellowspeed då jag gärna har justeringsmöjligheter på hårdheten.
När allt är inpassa så ska jag shimsa bak själv innan jag lämnar in till hjulinställning. Tänkte köpa en sån här från ebay, för att få en hum om hur man ligger till allt eftersom man pillar med chassit.
Ska bli djävulsk skönt att få en stabil bil igen och återföra hedern till aero'n
Priset till kunder är 6990:- på dom flesta svenska shopparna och tar man det på 3,6 eller 12 mån avbetalning så känns det inte så blodigt powerflex bussningar kommer jag förmodligen köpa från england.
Det lyser fint ! Å med coilsen så lär det bli riktigt härligt Måhända att detta kanske är en dum fråga, men hur hårt tänker du ställa in dem ungefär?
Tack, det är absolut ingen dum fråga.
Tanken är att köra med "familje" inställningar, kommer köra lågt fram och något lite högre bak samt rätt mjukt ställda dämpare. Dämparna är ju ställbara i 33 lägen, så ja kommer nog köra på 15 fram och 10 bak till att börja med.