9 januari 2015
Trådstartare
Tycker fortfarande att maptun är ett företag som levererar kvalité och dom skulle få sin chans så here it goes.
Hej Jonas,
Det här blev verkligen inte bra.
De förpackningsrelaterade frågorna skickar jag vidare till mina kollegor på lagret.
Angående distanserna – Det här har blivit väldigt olyckligt.
Distanserna är alltid något vi har skickat med gratis i trimsatser för att kunna använda t ex 630-spridare. Produkten har legat i systemet, men dold, och för att kunna existera måste den ha ett pris. Varför man har valt att sätta 149 kr och inte något rimligt kan jag dessvärre inte svara på.
När vi nu lanserade nya trimguiden var vi tvungna att lägga produkten synlig för att kunna lägga till i trimsatserna där de ska ingå. Tanken var att de skulle inaktiveras så fort administreringen av trimguiden var klar, men det glömdes bort, så produkten låg kvar synlig och köpbar.
Självklart ska du inte behöva betala för distanserna. Vi har krediterat dig för dem och uppdaterad din faktura.
Sedan när det finns en bild på produkten ska den komma ut till försäljning, med nytt och rimligt pris.
Vi ber om ursäkt för det inträffade. Lagerpersonalen kommer att svara snarast angående förpackningen.
Med vänlig hälsning
Företag som svarar snabbt och uppriktigt har jag fullt förtroende för.