1391
Sök

Går inte öppna förardörren!

57 Inlägg
1 september 2011
Trådstartare
Hej!
Har problem med c70in.
De går inte låsa upp förardörren med fjärrkontrollen. de funkar att låsa upp med nyckel.
Det fungerar att låsa dörrarna men när ja låser upp öppnas endast passagerar låset.
Någon som har en ide va de kan vara för fel?

1 298 Inlägg
2 september 2011
Hade det problemet med passagerardörren på min häromdan som jag berättade. På något vis så klämdes låspinnen när jag monterade på dörrklädseln så fick montera av och på klädseln igen sen funka de prima. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

57 Inlägg
2 september 2011
Trådstartare
De är något värre hmm tog bort panelen och pröva ingen skillnad oljat in allt som tillhör. vet fan va de kan vara

Pendulum skrev:
Hade det problemet med passagerardörren på min häromdan som jag berättade. På något vis så klämdes låspinnen när jag monterade på dörrklädseln så fick montera av och på klädseln igen sen funka de prima. smile

* Voff voff *
10 989 Inlägg
2 september 2011
Sannolikt har din c-låsmotor delvis gett upp. Köp en beggad låskista från skroten så ska du se att det hoppar igång igen.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

57 Inlägg
2 september 2011
Trådstartare
Blir nog till att göra så smile

Brådhis skrev:
Sannolikt har din c-låsmotor delvis gett upp. Köp en beggad låskista från skroten så ska du se att det hoppar igång igen.

//Brådhis

Sök