Hej skulle vilja ha lite tips på va för udda färger man kan göra bilen i har funderat lite på matt svart men tycker det känns lite *billigt* och sticker inte ut från mängden, är tacksam för udda färg val
Mvh
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Ge mig lite mer om ni har tycker topsecret är riktigt trevligt i guld samt gula
Finns stor risk att det blir fel med gult kan se bra ut på vissa bilder men inte IRL.
Vad tycker du om Opal? Väldigt unikt, har hört att det endast finns en R32 som SKA lackeras i den färgen resten är SpecV R35or. Går inte att se färgen så bra på bild måste ses irl.
Här får du en bild på en röd också:
Glömde de här fina bilarna/färgerna!
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Limegrön? Och jag skojar faktiskt inte. Dessa bilarna har ett utseende och ofta ett utförande som ber om uppmärksamhet, och då tycker jag en färg som stämmer in i detta vore lämplig. Mer vanliga men likvärdiga alternativ vore t.ex rött eller gult som nämnts tidigare!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Limegrön? Och jag skojar faktiskt inte. Dessa bilarna har ett utseende och ofta ett utförande som ber om uppmärksamhet, och då tycker jag en färg som stämmer in i detta vore lämplig. Mer vanliga men likvärdiga alternativ vore t.ex rött eller gult som nämnts tidigare!
Rött kan bli riktigt fint, men Limegrön är lite för "oorginal" om man säger så.
Dock så är det endast min åsikt!
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti