Eftersnack dingleträffen 2011

blue shadow
4 september 2011 · 226 Inlägg

här kör vi eftersnacket

sj tyckte jag det va en kanon dag blev lite mer bil än väntat så det va lite tajt me plats i slutet. så en större plats får letas upp till nästa år....

antal bil va 101 st


mvh träffansvarig kristoffer hansson

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson
Volvo 945 tic "Plåtbreddad airride" (1992)
FrazzemaaN Bästkusten
4 september 2011 · 39 Inlägg

Jag tackar för ett riktigt trevlig träff smile jag återkommer nästa igen om inte annat inträffar smile säg gärna till om det finns bilder på min Silveriga 850in.

Mvh
FrazzemaaN

bluejumper
4 september 2011 · 28 Inlägg

De va en väldigt bra träff å kul me så mycke bilar som kom, kommer nästa gång me smile

Volkswagen 1303s "Dodo" (1973)
Volvo V70 2,5 "White Jumper" (1997)
Volvo 945 turbo "Blue jumper 2nd" (1992)
Mathsa
4 september 2011 · 59 Inlägg

Träffen var bra med bra väder smile,kompisen fick med sig en buckla hem så det var jättekul.Men nu kommer detta men som vanligt smile Jag tycker ni borde ha något som händer imellan 10-14,30 för när man kommer så tidigt blir det lite träligt.Hörde andra tycka detta också.En liten utlottning mitt imellan tiderna med några bilvårdshinkar eller dyligt på sitt utställningsnummer ex.Sen har jag en lite undran med detta med new volvo klassen där alla bilar ingår från år 2000 (var det väl)men bara 3 pokaler fanns många bilar i den klassen som jag tycker var prisvärda,känns lite galet tycker jag(detta var också något jag hörde från andra).Men i det hela en skitbra träff och ni ville ju ha lite feedback.

Senast redigerat av Mathsa (4 september 2011)

blue shadow
4 september 2011 · 226 Inlägg

Mathsa skrev:
Träffen var bra med bra väder smile,kompisen fick med sig en buckla hem så det var jättekul.Men nu kommer detta men som vanligt smile Jag tycker ni borde ha något som händer imellan 10-14,30 för när man kommer så tidigt blir det lite träligt.Hörde andra tycka detta också.En liten utlottning mitt imellan tiderna med några bilvårdshinkar eller dyligt på sitt utställningsnummer ex.Sen har jag en lite undran med detta med new volvo klassen där alla bilar ingår från år 2000 (var det väl)men bara 3 pokaler fanns många bilar i den klassen som jag tycker var prisvärda,känns lite galet tycker jag(detta var också något jag hörde från andra).Men i det hela en skitbra träff och ni ville ju ha lite feedback.

bra där... mer kritik om det finns utan den kan vi inte bättra oss....

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson
Volvo 945 tic "Plåtbreddad airride" (1992)
bluejumper
4 september 2011 · 28 Inlägg

Ja vill osså lägga till något som ja tänkte på när man gick å kolla på bilarna.
De va en del bilar me motivlack lite här å där å varför inte ha pris för bästa lack och motiv för de kostar ändå att göra motiv på bilar smile
Ett förslag iallafall smile

Volkswagen 1303s "Dodo" (1973)
Volvo 945 turbo "Blue jumper 2nd" (1992)
Volvo V70 2,5 "White Jumper" (1997)
FrazzemaaN Bästkusten
4 september 2011 · 39 Inlägg

bluejumper skrev:
Ja vill osså lägga till något som ja tänkte på när man gick å kolla på bilarna.
De va en del bilar me motivlack lite här å där å varför inte ha pris för bästa lack och motiv för de kostar ändå att göra motiv på bilar smile
Ett förslag iallafall smile

Skulle även vilja lägga till Ljudbyggen också för det är ju inte alla som jobbar på det yttre i bilen utan mer på det inre med inriktning ljud

Mvh
FrazzemaaN

blue shadow
4 september 2011 · 226 Inlägg

bra förslag detta kommer skrivas ner och ses över till 5års jubileumet nästa år....

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson
Volvo 945 tic "Plåtbreddad airride" (1992)
theLADY
4 september 2011 · 170 Inlägg

Verkar ju var bra som vanligt trevligt att du kan fixa min vän
MEN EN SAK LITE RESULTAT VORE TREVLIGT!!!!!smilesmilesmilesmile

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
MurtaSwenzon
4 september 2011 · 30 Inlägg

Tycker övrigt folk (dom som inte hade bil där) kan få rösta med!

Volvo 854 T-5R "Mammas Plutt" (1995)
theLADY
4 september 2011 · 170 Inlägg

MurtaSwenzon skrev:
Tycker övrigt folk (dom som inte hade bil där) kan få rösta med!

Hade de Inga domare på träffen OJ OJ!! Då kan det ju gå hur som helst!!cool

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
blue shadow
4 september 2011 · 226 Inlägg

theLADY skrev:

MurtaSwenzon skrev:
Tycker övrigt folk (dom som inte hade bil där) kan få rösta med!

Hade de Inga domare på träffen OJ OJ!! Då kan det ju gå hur som helst!!cool

det va jury som skötte bedömningen, om alla får rösta blir det den som har flest kompisar som tar pris. och det vill vi undvika...

Mvh Kristoffer "Blue Shadow" Hansson
Volvo 945 tic "Plåtbreddad airride" (1992)
Mathsa
4 september 2011 · 59 Inlägg

MurtaSwenzon skrev:
Tycker övrigt folk (dom som inte hade bil där) kan få rösta med!

Var någon som pratade om stenungsundsträffen angående att deras röstsystem var bra,var tyvärr inte där så jag vet inte hur det var upplagt men.Annars så kommer ju alltid detta med röstningen upp efter träffar om orättvisa hit och dit.Har man jury så får höra att det är dom i juryns kompisar som vinner mest priser och har man öppen röstning så är det kompisröstningar osv.Som sagt är svårt att ha ett bra system så alla blir nöjda tror jag..Så det man får hoppas på är ju att jury medlemmarna verkligen tar ut dom bilarna dom gillar så det blir så seriöst som möjligt..

theLADY
4 september 2011 · 170 Inlägg

blue shadow skrev:

theLADY skrev:

MurtaSwenzon skrev:
Tycker övrigt folk (dom som inte hade bil där) kan få rösta med!

Hade de Inga domare på träffen OJ OJ!! Då kan det ju gå hur som helst!!cool

det va jury som skötte bedömningen, om alla får rösta blir det den som har flest kompisar som tar pris. och det vill vi undvika...

Bra Så ska det vara Det är verkligen ordning på dig!! Sedan har jag lite ider för next År Vi hörd Min vän!!!):

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
MurtaSwenzon
4 september 2011 · 30 Inlägg

Håller helt med dig Mathsa smile .. Ja litar o tror på juryn att dom gör ett fint jobb, men de hade vart kul om iaf besökarna kunde få lägga sin röst på snyggaste bil tex!

Volvo 854 T-5R "Mammas Plutt" (1995)
theLADY
4 september 2011 · 170 Inlägg

MurtaSwenzon skrev:
Håller helt med dig Mathsa smile .. Ja litar o tror på juryn att dom gör ett fint jobb, men de hade vart kul om iaf besökarna kunde få lägga sin röst på snyggaste bil tex!

Det är ett bra förslag Ta till dig det Toffe!

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
Mathsa
4 september 2011 · 59 Inlägg

MurtaSwenzon skrev:
Håller helt med dig Mathsa smile .. Ja litar o tror på juryn att dom gör ett fint jobb, men de hade vart kul om iaf besökarna kunde få lägga sin röst på snyggaste bil tex!

Det tycker väl jag med igentligen,det bästa hade ju varit tycker jag om utställarna själva hade kunnat rösta så seriöst som möjligt.Alla gillar ju liksom inte samma,vissa gillar herrejösses paket och visa gillar mer clean styling osv.Men då kompisröstas det ju väldigt ofta,så det är inte så bra.Vet inte hur man skulle kunna göra men ett förslag är kanske att man tar ut säg 20 personer slumpvis som blir tilldelade sitt uppdrag som jurymedlem när dom kör in på träffen och går ut under dagen ensam utan att bli påverkade av en massa och ha svårt att verkligen tycka själv utan då går på vad resten tycker.Eller att utställarna iallafall får rösta på en bil i varje klass.Jag vet inte sitter bara här och spånar på nattkvisten smile smile
Dom har väl bestämt att dom ville ha egen jury och kör på det smile smile men som du säger bara att lita på dom att dom gör ett bra och så rättvist som möjligt när vinnarna tas ut..

MurtaSwenzon
4 september 2011 · 30 Inlägg

Ja ta ut 20st slumpvis vore nått du!
Men de är som du/ni andra med säger, den som har mest kompisar den får väl mest röster med haha. Men besökare kunde få People Choice smile . Men alla som vann i Dingle va värda big_smile där gjorde juryn ett fint jobb! Ser fram emot nästa år smile

Volvo 854 T-5R "Mammas Plutt" (1995)
A_sandgren Sandgren
5 september 2011 · 176 Inlägg

Tycker de va helt kanon och tycker helt klart de skall vara en jury i fortsättningen med.

// Sandgren
http://www.garaget.org/?car=205522 Min volvo V70
Brl, Lmr, Rautamo wheel fasion, Lackman, Keepup, Läntmannen maskin.
OckeroVictor OSR CREW
5 september 2011 · 146 Inlägg

kanon kul dag, men var lite fundersam på bedömningen i 800 klassen... vilka var det som kom 1:a och 2:a? Mvh smile

Livet är det som passerar när du håller på med annat.
Volvo C70 T5 "XET-Racing" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang