Eftersnack: Träff i Märsta/Arlanda stad! 4/9

Morrian
4 september 2011 · 157 Inlägg

Tack alla som kom! big_smile

Tycker det blev en rätt lyckad träff för att va första gången jag hade den.
Synd bara att vissa ska hålla på och leka bland bilarna. Om ni så måste stylar med era bilar gör det någon annan stans, inte bland bilarna!!

Tänkte köra igen nästa söndag hoppas fler dyker upp smile! och vill inte ha någon som står och bränner gummi bland bilarna!!


Mvh Kevin

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
4 september 2011 · 1 177 Inlägg

Missade detta totalt, trots ditt sms. Men jag ska försöka att dyka upp nästa söndag smile I promise cool

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Duckster
4 september 2011 · 27 Inlägg

Jodå, jag kommer! wink

Bjokka
4 september 2011 · 63 Inlägg

Sign me up! smile

Volvo 855 T5R "T-Gul" (1995)
Opel Vectra 2000 "dasset" (1990)
Dabswe
4 september 2011 · 349 Inlägg

Keevov skrev:
Tack alla som kom! big_smile

Tycker det blev en rätt lyckad träff för att va första gången jag hade den.
Synd bara att vissa ska hålla på och leka bland bilarna. Om ni så måste stylar med era bilar gör det någon annan stans, inte bland bilarna!!

Tänkte köra igen nästa söndag hoppas fler dyker upp smile! och vill inte ha någon som står och bränner gummi bland bilarna!!


Mvh Kevin

+1


Vem va det som gick o fota ? smile Något som kommer komma upp ?

Swedrock
4 september 2011 · 90 Inlägg

Körde förbi där men hade annat för mig så kunne int e joina, kanske nästa helg? Hur många bilar dök upp egetngelien?

keggan MDS Montör
4 september 2011 · 112 Inlägg

Sjukt trevligt sällskap och allt därpå smile Somsagt synd med däcknissen menmen! Det känns som det kommer vara ett projekt som aldrig kommer att gå i fullända att få bort sådana big_smile.

@Swedrock det kom iallafall ett 20-tal bilar, men flera kom och gick också så nästan 30-tal totalt skulle jag tippa på smile

Kommer nästa helg också!

PUSS

evilaudio
4 september 2011 · 16 195 Inlägg

keggan skrev:
Sjukt trevligt sällskap och allt därpå smile Somsagt synd med däcknissen menmen! Det känns som det kommer vara ett projekt som aldrig kommer att gå i fullända att få bort sådana big_smile.

@Swedrock det kom iallafall ett 20-tal bilar, men flera kom och gick också så nästan 30-tal totalt skulle jag tippa på smile

Kommer nästa helg också!

PUSS

de e ju bara slänga ett fälgkors genom rutan på bilar som börnar så ska ju se att de snart e slut på de.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Morrian
4 september 2011 · 157 Inlägg

Galic_Andro: Okej jaa det skulle va trevligt! big_smile Dra gärna med dig lite folk, det skulle va trevligt så folk får se vad det är så kommer det nog bli mer som är intresserade av att komma i framtiden och till nästa säsong smile

daniilito: Det va min brors tjej men ska lägga upp bilder smile

Kommer upp en ny tråd i veckan om nästa träff så får ni som vill komma skriva upp er där smile

Juste till alla som har något att klaga på eller undrar över så är det bättre om ni tar upp det med mig på plats så kan det lösas direkt smile

Mvh Kevin

Lunden89
5 september 2011 · 223 Inlägg

jag tyckte att det blev bra och fint synd att dom ska burna så där men så är det när man har en bil som inget annat en burna duger till tongue

audi s4 450nm e mums
Volkswagen beach buggy "Dirty" (1970)
Dodge aspen special edition "gjutgärn racing" (1977)
heLLen
5 september 2011 · 454 Inlägg

Bra initiativ, blir nog fler bilar nästa gång smile

Lunden89
5 september 2011 · 223 Inlägg

det får vi hoppas på kommer med el-caminon då förhoppnings vis tongue

audi s4 450nm e mums
Dodge aspen special edition "gjutgärn racing" (1977)
Volkswagen beach buggy "Dirty" (1970)
Morrian
5 september 2011 · 157 Inlägg

heLLen skrev:
Bra initiativ, blir nog fler bilar nästa gång smile

Tack! smile jaa det får vi hoppas!

calibe
5 september 2011 · 84 Inlägg

Nära och bra, dyker upp i framtiden wink

Nightmare89
5 september 2011 · 939 Inlägg

kommer nog jag med på nästa träff. ses där!! ^__^

rhultman
5 september 2011 · 74 Inlägg

evilaudio skrev:

keggan skrev:
Sjukt trevligt sällskap och allt därpå smile Somsagt synd med däcknissen menmen! Det känns som det kommer vara ett projekt som aldrig kommer att gå i fullända att få bort sådana big_smile.

@Swedrock det kom iallafall ett 20-tal bilar, men flera kom och gick också så nästan 30-tal totalt skulle jag tippa på smile

Kommer nästa helg också!

PUSS

de e ju bara slänga ett fälgkors genom rutan på bilar som börnar så ska ju se att de snart e slut på de.

hahaha moget "bara slänga ett fälgkors genom rutan" jaja

Nissan 200sx S14a "kbk" (1999)
Nightmare89
6 september 2011 · 939 Inlägg

Inga bilder?

Dabswe
7 september 2011 · 349 Inlägg

Nightmare89 skrev:
Inga bilder?

Undrar samma smile

Lunden89
7 september 2011 · 223 Inlägg

han har nog inte hunnit lägga upp det en bara tongue

audi s4 450nm e mums
Volkswagen beach buggy "Dirty" (1970)
Dodge aspen special edition "gjutgärn racing" (1977)
Morrian
7 september 2011 · 157 Inlägg

Sorry joo det kommer vart mycket jobb en så länge jobbar nätter så har ej hunnit med det! men ska försöka hinna med det så fort som möjligt.

OBS!!! OBS!!! Blir tyvärr ingen träff den här helgen!! Men kommer köra en träff nästa helg troligtvis på lördagen! och allt ska va bättre planerat tills dess wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang