ztereoid skrev:
shidapu skrev:
DeKey skrev:
men din är inte original tråkig utan stylad med rost det är ju en eftermarknadspryl min är tråkig. men det skall jag få ordning på till nästa träff eller köpa en annan e36:a och pilla på lite.
Min är ju inte stilad alls ju... ok jag har inte orinal hjulen på... men annars är det ju inget alls..
Det är ju samma sak för många av oss. Min bil var nog den Nyaste av alla (7 veckor ca) Med 18" hjul och lite små"styling". Ingen har tagit ens en bild på min kärra, men vad gör det när jag tycker om den och njuter av att köra? Det var grymt kul att knalla runt bland alla fina bilar och även de som var mer åt "rat"-hållet. fanns ju en 730 i halvrisigt skick som var toksänkt å så, även den var kul att titta på för det är glädjen i BMW-ägandet som är viktigt, och inte vem som har finaste bilen

Så sant så länge man älskar sin bil så..-.
Man kan ju plöja ner hur mycket som hällst...
Jag gjorde ett snabbt överslag på det jag skulle vilja göra bara utväntigt utan däck och fälg... 50,000 det är vad jag köpte bilen för... SÅ kul är det inte.. och ska man räkna med de 50,000 i sterio som är i bilen med... fan... Näää få bort rosten, fo bort stenskotten, kankse sänka och mattsvarta fälgar... men, resten... Näää
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]