2856
Sök

Eftersnack: BMW´s of Sweden #3 - Lördagen 10 september

Fotograf
145 Inlägg
12 september 2011
Trådstartare
ford_mk2 skrev:
Tack för en bra träff, tyvärr kom vi lite sent men. Inga bilder på en lila E36 M3
turbo som stod nere i hörnet eller den silverfärgade 120D som stod bredvid? smile

Jag har men måste se om de blev bra först tongue

Pärlan 8
10 Inlägg
12 september 2011
Kul att läsa om träffen i Eskilstunakuriren, jag tror Lasse Mäkinens vackra 635 och Jennys fina 530 är med, vad hade du i bakluckan Jenny?

Mopar Man
67 Inlägg
12 september 2011
johssi skrev:
Freddeponken skrev:
johssi skrev:
tror man hade en dålig plats, inte en enda fotograf har tagit kort på min bil sad

Får hoppas att det kommer bilder annars får vi be om ursäkt för den dåliga placeringen! loltongue

hehe nej men det är lugnt:) skulle varit kul och se om någon  fick nå fint kort på kärran bara=)

Jag tror att jag fotade din bil,
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1423777

----------------------------------
*Mc-åkande, Bil-älskande, Scaniajobbande V8-förare

Med-lm
132 Inlägg
12 september 2011
ingen som har bild på en grå e36 coupe? smile

539 Inlägg
12 september 2011
Ska försöka ringa runt och fixa mitt internet nåt nu i veckan, så mina bilder kommer upp oxå.  smile
Lite svårt när man jobbar helatiden bara.
Sen om det är nån som lyckats fått min bil på bild får ni gärna skicka. tongue Svart e36a med gula lysen.

73 Inlägg
12 september 2011
QUAD skrev:
Ett klipp från Eskilstuna Kuriren :

http://www.pbase.com/quad/image/138000103/original.jpg

Kul att man fick vara med på ett hörn(andra bilen uppe till vänster)

Min bil fastnar inte så bra på foton annars smile Den hade nog röstats fram som träffens tråkigaste bil om det fanns ett sånt pris tongue

Tack till alla arrangörer/deltagare för en riktigt rolig träff!!! Längtar redan efter motorsäsong 2012

Tomten
1 065 Inlägg
12 september 2011
Grymt bra träff. Dock så vart jag sjuk på fredagen när vi åkte ner men efter MÅNGA Alvedon så tog jag mig till träffen.
Sjuk nöjd var vi från sundsvall och kommer på nästa träff också.

Tyvärr så fick jag inte med mig alla från sundsvall då några hamnade på bröllop och JAWS motorsport åkte på sjukdom osv.

29 Inlägg
12 september 2011
Sjukt Nöjd med dagen och ett stort tack till alla inblandade:D
Den närmaste veckan ska jag bränna en massa Däck med bilen så jag kan använda mitt present kort på 2000kr på däckonline big_smile
Har sällan tur i spel å så men e sjukt glad över att få vina ett bra pris på erat lotteri en skit kul sak som gör dagen guld:D
Till alla man inte träffar på ett tag nu hare bra så ses vi nästa år;)

Mopar Man
67 Inlägg
12 september 2011
42emil skrev:
Ska försöka ringa runt och fixa mitt internet nåt nu i veckan, så mina bilder kommer upp oxå.  smile
Lite svårt när man jobbar helatiden bara.
Sen om det är nån som lyckats fått min bil på bild får ni gärna skicka. tongue Svart e36a med gula lysen.

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1423768

147 Inlägg
12 september 2011

Jävligt snygga bilder du tagit! Tummarna upp!

Givetvis ska alla ni andra som fotat också ha creds till era fina bilder. Ni är grymma!

Glidare
133 Inlägg
12 september 2011
Jenmarry skrev:
Haha, tur att det inte var punka på HF. big_smile
QUAD skrev:

haha. jag hade nog lagt märke till det! på tidningen/ träffen.

Glidare
133 Inlägg
12 september 2011
nsa skrev:
QUAD skrev:

Min bil fastnar inte så bra på foton annars smile Den hade nog röstats fram som träffens tråkigaste bil om det fanns ett sånt pris tongue

Tack till alla arrangörer/deltagare för en riktigt rolig träff!!! Längtar redan efter motorsäsong 2012

Vi kan nog slå vad om att min bil skulle vinna det priset. jag hade centralt läge men ingen bil att titta på, men klart den största bland dem 20 närmaste bilarna på träffen.

Herr
851 Inlägg
12 september 2011
DeKey skrev:
nsa skrev:
QUAD skrev:

Vi kan nog slå vad om att min bil skulle vinna det priset. jag hade centralt läge men ingen bil att titta på, men klart den största bland dem 20 närmaste bilarna på träffen.

Nej då min rostiga sak med skavda fälgar stens-skjuten lack, och dåligt solfilmant.

ok en stor satans stereo... men inte alls samma finich som övriga.. men det ska det bli ändring på...
Sanna mina ord.. 2012 Ska jag sjutton med på topp 10 i alla fall... smile

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

Glidare
133 Inlägg
12 september 2011
shidapu skrev:
DeKey skrev:
nsa skrev:

Nej då min rostiga sak med skavda fälgar stens-skjuten lack, och dåligt solfilmant.

ok en stor satans stereo... men inte alls samma finich som övriga.. men det ska det bli ändring på...

men din är inte original tråkig utan stylad med rost det är ju en eftermarknadspryl min är tråkig. men det skall jag få ordning på till nästa träff eller köpa en annan e36:a och pilla på lite.

Herr
851 Inlägg
12 september 2011
DeKey skrev:
shidapu skrev:
DeKey skrev:

men din är inte original tråkig utan stylad med rost det är ju en eftermarknadspryl min är tråkig. men det skall jag få ordning på till nästa träff eller köpa en annan e36:a och pilla på lite.

Min är ju inte stilad alls ju... ok jag har inte orinal hjulen på... men annars är det ju inget alls..

Mopar Man
67 Inlägg
12 september 2011
shidapu skrev:
DeKey skrev:
shidapu skrev:

Min är ju inte stilad alls ju... ok jag har inte orinal hjulen på... men annars är det ju inget alls..

Det är ju samma  sak för många av oss. Min bil var nog den Nyaste av alla (7 veckor ca) Med 18" hjul och lite små"styling". Ingen har tagit ens en bild på min kärra, men vad gör det när jag tycker om den och njuter av att köra? Det var grymt kul att knalla runt bland alla fina bilar och även de som var mer åt "rat"-hållet. fanns ju en 730 i halvrisigt skick som var toksänkt å så, även den var kul att titta på för det är glädjen i BMW-ägandet som är viktigt, och inte vem som har finaste bilen smile

Herr
851 Inlägg
12 september 2011
ztereoid skrev:
shidapu skrev:
DeKey skrev:

Det är ju samma  sak för många av oss. Min bil var nog den Nyaste av alla (7 veckor ca) Med 18" hjul och lite små"styling". Ingen har tagit ens en bild på min kärra, men vad gör det när jag tycker om den och njuter av att köra? Det var grymt kul att knalla runt bland alla fina bilar och även de som var mer åt "rat"-hållet. fanns ju en 730 i halvrisigt skick som var toksänkt å så, även den var kul att titta på för det är glädjen i BMW-ägandet som är viktigt, och inte vem som har finaste bilen smile

Så sant så länge man älskar sin bil så..-.

Man kan ju plöja ner hur mycket som hällst...

Jag gjorde ett snabbt överslag på det jag skulle vilja göra bara utväntigt utan däck och fälg... 50,000 det är vad jag köpte bilen för... SÅ kul är det inte.. och ska man räkna med de 50,000 i sterio som är i bilen med... fan... Näää få bort rosten, fo bort stenskotten, kankse sänka och mattsvarta fälgar... men, resten... Näää

Glidare
133 Inlägg
12 september 2011
ztereoid skrev:
shidapu skrev:
DeKey skrev:

Jag håller med! det jag menade var bara en kul grej har fått många bilder på min förra BMW, huvudsaken 'är inte att få sin bil fotad utan att kolla på andras bilar oavsett skick och självklart att lärkänna människor och umgås. min förra bil var välsynlig men körkomforten i X5:an är omotståndlig att den fick mig och byta en M3:a mot denna.
men jag kommenterar för att jag verkligen tycker att det känns väldigt skönt och annorlunda att vara diskret och därför som jag skrev tidigare att jag tycker denna träff fick mig och trivas som bäst gemfört med dem tidigare träffarna som absolut inte var något fel på.

Mvh/ John

Fotograf
145 Inlägg
61 Inlägg
13 september 2011

Mycket snygga bilder smile

Sök