Inför Norbergsträff #4. med lagligt drift/burn område Lördag 24/9-2011

Piratstikin 2015 Dbakuten.
13 september 2011 · 5 092 Inlägg

Olsson92 skrev:
kanske kommer, ska höra runt med lite polare och se om de ska dit och om de vet några som ska med big_smile

kanon smile brukar komma ett gäng från köping. bla den gröna wrx:en, sudden med s4an och någon subaru mm big_smile

KimOlsson_
13 september 2011 · 244 Inlägg

Piratstikin skrev:

Olsson92 skrev:
kanske kommer, ska höra runt med lite polare och se om de ska dit och om de vet några som ska med big_smile

kanon smile brukar komma ett gäng från köping. bla den gröna wrx:en, sudden med s4an och någon subaru mm big_smile

okej, jo känner inte dem personligen men vet vilka de är. Jag ska försöka på med mig "Harnborg" och han har en del kompisar från arboga som brukar följa med smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.
Volkswagen CC "CCPapi" (2015)
BMW E30 320i Touring "ODJuret" (1989)
BMW E36 320i/323i "Turbiina" (1997)
CarpeDiem German Engineering
13 september 2011 · 9 081 Inlägg

Piratstikin skrev:

CarpeDiem skrev:
Ja, varför inte?

Både rille och henke med den grön/svarta popp audin kunde inte den 24 pla blandannat någon annan större träff/utställning samma dag?? vet du vad det är. tror dom kunde komma den 1a big_smile

Jag tror inte att det är nån annan träff/utställning samma dag. Sen skulle 1:a oktober passa mig bättre, ska vara i Sthlm över den helgen. Kom på det nu sad

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Piratstikin 2015 Dbakuten.
13 september 2011 · 5 092 Inlägg

Olsson92 skrev:

Piratstikin skrev:

Olsson92 skrev:
kanske kommer, ska höra runt med lite polare och se om de ska dit och om de vet några som ska med big_smile

kanon smile brukar komma ett gäng från köping. bla den gröna wrx:en, sudden med s4an och någon subaru mm big_smile

okej, jo känner inte dem personligen men vet vilka de är. Jag ska försöka på med mig "Harnborg" och han har en del kompisar från arboga som brukar följa med smile

bra bra big_smile bara komma. ta med så många du kan så det blir rekord träff & hoppas verkligen det går bra med den lagliga "driftingen" så kanske det lockar en del galningar med tongue

Piratstikin 2015 Dbakuten.
13 september 2011 · 5 092 Inlägg

CarpeDiem skrev:

Piratstikin skrev:

CarpeDiem skrev:
Ja, varför inte?

Både rille och henke med den grön/svarta popp audin kunde inte den 24 pla blandannat någon annan större träff/utställning samma dag?? vet du vad det är. tror dom kunde komma den 1a big_smile

Jag tror inte att det är nån annan träff/utställning samma dag. Sen skulle 1:a oktober passa mig bättre, ska vara i Sthlm över den helgen. Kom på det nu sad

nä har inte heller sett någon. frågade vad & vart det var så får se vad han svarar tongue

vart bestämt den 24 nu så tyvärr fick det bli det. åk hem under lördagen då tongue

KimOlsson_
13 september 2011 · 244 Inlägg

Piratstikin skrev:

Olsson92 skrev:

Piratstikin skrev:

kanon smile brukar komma ett gäng från köping. bla den gröna wrx:en, sudden med s4an och någon subaru mm big_smile

okej, jo känner inte dem personligen men vet vilka de är. Jag ska försöka på med mig "Harnborg" och han har en del kompisar från arboga som brukar följa med smile

bra bra big_smile bara komma. ta med så många du kan så det blir rekord träff & hoppas verkligen det går bra med den lagliga "driftingen" så kanske det lockar en del galningar med tongue

hoppas inte på för mycket bara men ska absolut försöka få med mig lite folk smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.
BMW E36 320i/323i "Turbiina" (1997)
Volkswagen CC "CCPapi" (2015)
BMW E30 320i Touring "ODJuret" (1989)
CarpeDiem German Engineering
13 september 2011 · 9 081 Inlägg

Piratstikin skrev:

CarpeDiem skrev:

Piratstikin skrev:

Både rille och henke med den grön/svarta popp audin kunde inte den 24 pla blandannat någon annan större träff/utställning samma dag?? vet du vad det är. tror dom kunde komma den 1a big_smile

Jag tror inte att det är nån annan träff/utställning samma dag. Sen skulle 1:a oktober passa mig bättre, ska vara i Sthlm över den helgen. Kom på det nu sad

nä har inte heller sett någon. frågade vad & vart det var så får se vad han svarar tongue

vart bestämt den 24 nu så tyvärr fick det bli det. åk hem under lördagen då tongue

Får bli nästa säsong istället smile Haha nej, ska vara i Sthlm över helgen tongue

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Dennan900GL Finntrollet
13 september 2011 · 640 Inlägg

oj. tänk om vi/ni får leka så där smile hade varit riktigt skoj! big_smile

om det kan bli så kanske jag kan avvara ett högerdäck från Oldsen...ja den drar bara på ett hjul...ett tag till wink

Jo vars.
855jonas
13 september 2011 · 10 Inlägg

1. Piratstikin - Audi A4 1,8T Quattro
2. Flash_Gordon - Audi A4 1.8TurboQuattro
3. Baggz - Förhoppningsvis med nya VWn! Passssat TDI!
4. Beelze - Audi A3
5. Crazzy -  Peggy 306
6. Dennan900GL - Essen eller Blåbäret, samt om man får tid över.
7. N0rdqvist - Volvo 960
8. 855jonas - volvo 855
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

N0rdqvist
13 september 2011 · 72 Inlägg

Göttans!
Uppsättning däck följer med då smile
Hoppas företagen går med på det bara, kommer det komma upp en vägbeskrivning hur man kommer dit?

Volvo 960 (1996)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
14 september 2011 · 5 092 Inlägg

N0rdqvist skrev:
Göttans!
Uppsättning däck följer med då smile
Hoppas företagen går med på det bara, kommer det komma upp en vägbeskrivning hur man kommer dit?

hoppas det vi med big_smile Absolut kommer det vägbeskrivning. både "karta" och gata för dom som kör med gps smile

Piratstikin 2015 Dbakuten.
14 september 2011 · 5 092 Inlägg

3 företag av 4 har gett oss godkänt till att ha en bilträff vid deras område samt att ha en del av området till helt laglig drift,burn ruta smile får troligtvis svart från sista företaget innan kl 17 i dag big_smile hoppas hoppas!

Dennan900GL Finntrollet
14 september 2011 · 640 Inlägg

coolt! smile

Jo vars.
Piratstikin 2015 Dbakuten.
14 september 2011 · 5 092 Inlägg

Nu är det klart!! Blir vid spännarhyttan och ett litet område kommer vara för LAGLIGT missbrukande av däck, burna,sladda osv MEN sköt detta snyggt nu så kanske vi får ha detta igen. Ev skador på byggnader kommer företagen kräva ersättning för så ALL KÖRNING SKER PÅ EGEN RISK & ANSVAR.

Hoppas det bara blir bra väder så kommer detta bli en kalas träff! Tack alla företag för för att vi får chansen att vara där och utföra detta.

Så kom & ha kul & sköt er.. wink

Fullt ös i Norberg den 24e!!! big_smile

crazzy Möbelutkörare
14 september 2011 · 358 Inlägg

Gött..

ses där.

Livet är ett rent helvete, ingen kommer levande i från det.
Saab 9-3 (2001)
Dennan900GL Finntrollet
14 september 2011 · 640 Inlägg

awsome!! big_smile

Jo vars.
BudgetDunkaren Osponsrad
14 september 2011 · 1 631 Inlägg

Ngn måste filma detta och lägga upp på Gorg. Kan ju sj inte komma då de är en bit bort men låter lovande wink

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
N0rdqvist
14 september 2011 · 72 Inlägg

Grymt!

Volvo 960 (1996)
_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
14 september 2011 · 2 390 Inlägg

Bra sugen på att komma. Men är Jobbfest just den lördagen sad. Får se hur det blir tongue

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
N0rdqvist
14 september 2011 · 72 Inlägg

_Performance_ skrev:
Bra sugen på att komma. Men är Jobbfest just den lördagen sad. Får se hur det blir tongue

Nykter på festen och kommer och eldar däck efter hoppas jag, och många fler tror jag! smile

Volvo 960 (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang