Jag tror många är som mig och följer det och bara sitter tillbaka och njuter av det som händer.
Jo de e ju så har följt hela tråden utan att skriva något så de e väl på plats att man gör de , Grym denna bil blir de kan jag säga e avundsjuk på dig!! Du e ju inte född me tummen mitt i hand me tanke på att de e första gången du gör mycket av de du gör och de blir sjuuukt bra!! Keep up the good work!!
så du kör hoj också ? trevliga de där apriliorna ! 125a eller ?
RS 125 Ostrypt - top speed 195 km/h , hehe men den har inte fungerat så bra så aldrig blivit körd ordenkligt min brors han köpte den tills han var 16 nu är han snart 18 kört den typ 2 gånger bortskämd snorunge!
RS 125 Ostrypt - top speed 195 km/h , hehe men den har inte fungerat så bra så aldrig blivit körd ordenkligt min brors han köpte den tills han var 16 nu är han snart 18 kört den typ 2 gånger bortskämd snorunge!
hehe jag var inte mycket bättre men iaf , bilen ser hel grym ut också
hehe jag var inte mycket bättre men iaf , bilen ser hel grym ut också
Bilarna är krockskadade, Jag jobbar som säljare på en bildemontering. Och när man ser sånt här så vill man bara hjälpa till. Bilarna går ej att köpa hela men jag kan plocka det mesta till honom utan att ta en större summa.
Bilarna är krockskadade, Jag jobbar som säljare på en bildemontering. Och när man ser sånt här så vill man bara hjälpa till. Bilarna går ej att köpa hela men jag kan plocka det mesta till honom utan att ta en större summa.
Hur mycket får man ge för en fräsch VR6 maskin med komplett elsystem?
Du har inget gummi insugsrör till en 406 V6? Skulle behöva en senare när jag ska besiktiga. Finns också en plastdetalj där IAT-Sensorn sitter.
Först Tack till Bosse från VR6.nu för Stereo Gauge hållaren! !
Kabeln är här!
Modifierade Orginal Batteri Hållaren (ska lackas och tvättas)
Undersidan! Muttrarna för att hålla den Leveled! och Bultarna för att dra åt! sitter som berget!
Jorden
Färdigt!
var även ute och testkörde igår , inget lagg från IC bygget så det verkar vara tätt men därimot en jävla förändring! jävlar var Kall luft gör skillnad!
Senast redigerat av SylvesterStallone (18 januari 2012)