3182
Sök

Projekt Golf 3 !!

Eget stuk

238 195 Visningar
Projektet avslutat 24 april 2013
591 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
evilaudio skrev:
tur att man inte sparat alla kvitton på allt man köpt till sina bilar för då skulle man fan börja gråta..

Haha! smile Jag köpte bilen den 1 okt förra året och när jag räknade summorna på alla kvitton i december så fick jag en chock! Morsan undrade hur i h*****e jag kan ha lagt så mycket pengar på den när jag bara haft den i 2 månader. Haha! tongue
Men det är ju rätt roligt när man ska sälja den o se hur mycket pengar man har lagt på den. Faktiskt...

591 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
Jaserru skrev:
Kul att kolla på lite bilder på ett golfprojekt.  Blev ju en aning sugen att försöka få ihop min vita MKII:a igen.  smile

Kör bara kööööööööööör smile

Blästermäster
112 Inlägg
20 februari 2012
Lothigiius skrev:
Jaserru skrev:
Kul att kolla på lite bilder på ett golfprojekt.  Blev ju en aning sugen att försöka få ihop min vita MKII:a igen.  smile

Motivationen har fattats väldigt länge. Men nu har den hittat tillbaka och bilen har  kommit in i värmen för en stund. Ska fixa lite el i den idag.  Är lite svårt att röra på sig bara när man har en bristning i en muskel i ryggen.  Men jag ska försöka få klart delar av allt som ska göras så att det går att ta sig till bugrun.  smile

591 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
Jaserru skrev:
Lothigiius skrev:
Jaserru skrev:

Motivationen har fattats väldigt länge. Men nu har den hittat tillbaka och bilen har  kommit in i värmen för en stund. Ska fixa lite el i den idag.  Är lite svårt att röra på sig bara när man har en bristning i en muskel i ryggen.  Men jag ska försöka få klart delar av allt som ska göras så att det går att ta sig till bugrun.  smile

Låter bra! Den är värd sååå mycket mer än att bara få stå ensam o övergiven smile

Blästermäster
112 Inlägg
20 februari 2012
Lothigiius skrev:
Jaserru skrev:
Lothigiius skrev:

Låter bra! Den är värd sååå mycket mer än att bara få stå ensam o övergiven smile

Ja, det är synd att jag låtit den förfalla igen. Har lagt ner alldeles för mycket jobb,pengar och tid på den för att bara låta den stå.  Men nu ska den fixas till igen.  smile

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
20 februari 2012
Lothigiius skrev:
Peter_Eriksson skrev:
trevligt projekt, tråkigt med inbrottsförsöket. Fick själv inbrott i min bil, vilket iofs ledde till att jag skaffade mig en golf III vr6 smile

Det ser ut som mina gamla ats cup, sålde dem till en kille vid namn Anton smile /// Peter

Tack! Ja det var riktigt tråkigt.
Haha gud va världen är liten...Det är dina gamla Ats Cup då ju! Jag köpte dem av Anton i Hylte smile Haha! Dem har fått sig en total makeover. Dem är omlackerade och jag ska fixa banorna och kanterna på dem. De är ju inte liiiite kantstötta, hmm kan de va du som ligger bakom de? tongue

Fan va kul att du hittat till min tråd! big_smile

Det måste vara mina.. original är de inte helt svarta i centrum, men det var mina. Det är inte jag som ligger bakom kantstötningarna.. Ägaren före mig sa att de var i bra skick.. men men.. så kan det vara när man köper grejer över nätet.. Kul att du gör iordning dem iaf smile

Lycka till i fortsättningen och om du inte redan gjort det så föreslår jag en titt på ebay, finns hur mkt som helst big_smile

591 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
Jaserru skrev:
Lothigiius skrev:
Jaserru skrev:

Ja, det är synd att jag låtit den förfalla igen. Har lagt ner alldeles för mycket jobb,pengar och tid på den för att bara låta den stå.  Men nu ska den fixas till igen.  smile

Sounds good !!

591 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
Peter_Eriksson skrev:
Lothigiius skrev:
Peter_Eriksson skrev:
trevligt projekt, tråkigt med inbrottsförsöket. Fick själv inbrott i min bil, vilket iofs ledde till att jag skaffade mig en golf III vr6 smile

Det ser ut som mina gamla ats cup, sålde dem till en kille vid namn Anton smile /// Peter

Tack! Ja det var riktigt tråkigt.
Haha gud va världen är liten...Det är dina gamla Ats Cup då ju! Jag köpte dem av Anton i Hylte smile Haha! Dem har fått sig en total makeover. Dem är omlackerade och jag ska fixa banorna och kanterna på dem. De är ju inte liiiite kantstötta, hmm kan de va du som ligger bakom de? tongue

Fan va kul att du hittat till min tråd! big_smile

Det måste vara mina.. original är de inte helt svarta i centrum, men det var mina. Det är inte jag som ligger bakom kantstötningarna.. Ägaren före mig sa att de var i bra skick.. men men.. så kan det vara när man köper grejer över nätet.. Kul att du gör iordning dem iaf smile

Lycka till i fortsättningen och om du inte redan gjort det så föreslår jag en titt på ebay, finns hur mkt som helst big_smile

Jo men det är dina gamla! Haha okej okej, jag tror dig!
Ja dem behövde ju lite kärlek och jag gillade inte att dem va svarta i centrum så det fick bli en annan färg 
Tack snälla du! Ja Ebay är bra

German Engineering
9 083 Inlägg
20 februari 2012
Här går det undan, ser jag smile Kämpa på med projektet smile

Nåt nytt om låset?

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

591 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Här går det undan, ser jag smile Kämpa på med projektet smile

Nåt nytt om låset?

Tack! Undan o undan, detta är egentligen gamla bilder. Men imorgon kommer ett spännande inlägg! smile
Nä på låsfronten går det minsann inte undan, de står helt still hmm

harrysson
66 Inlägg
20 februari 2012
snyggt gillar ditt stuk. kommer följas.

harrysson

591 Inlägg
20 februari 2012
Trådstartare
harrysson87 skrev:

Tack va kul! Stuket är under ombyggnad smile

harrysson
66 Inlägg
20 februari 2012
Lothigiius skrev:
harrysson87 skrev:

Tack va kul! Stuket är under ombyggnad smile

mm ska bli riktigt kul och se vad som händer med denna.

harrysson

LOWMOTION
343 Inlägg
21 februari 2012
Kul bygge att följa big_smile Keep on the good work ^^

harrysson
66 Inlägg
21 februari 2012
C_adolfsson skrev:

tackar.. fast står lite stil just nu kommer inte på vad jag ska göra mer med den.

harrysson

2 656 Inlägg
21 februari 2012
harrysson87 skrev:
C_adolfsson skrev:

tackar.. fast står lite stil just nu kommer inte på vad jag ska göra mer med den.

de e väl inte ditt projekt?

591 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
C_adolfsson skrev:

Tack!

591 Inlägg
21 februari 2012
Trådstartare
ekelund88 skrev:
harrysson87 skrev:
C_adolfsson skrev:

Hahaha smile

harrysson
66 Inlägg
21 februari 2012
Lothigiius skrev:
ekelund88 skrev:
harrysson87 skrev:

Hahaha smile

hahaha oj blev lite fel där. ;-)

harrysson

LOWMOTION
343 Inlägg
22 februari 2012
Haha sånt händer tongue

Ska den inte sänkas? (:

Sök