ungefär 3500 kr för både middarna och 3.5'' koaxerna? prisvärt... finns dyrare saker som till exempel mina middar som kostar väl 5000 nya ungefär.. recensioner om de kommer om en vecka typ
nja, jag skulle personligen lägga pengarna på bra högtalare i dörrarna och diskanter i panelen! Golf 3 är den bästa bilen att bygga bra och rent ljud i!
jo säger samma ingen tävling om vem som ha de dyraste precis, jag kör själv Hertz med lös diskant i panelen in moddad av mig själv. både billigt och cleant ljud
Hertz hade kompisen i sin MkIII:a. Spelade rätt fint. Själv så kör jag med sönderspelade Pioneer eller vad f.n det nu är.
ungefär 3500 kr för både middarna och 3.5'' koaxerna? prisvärt... finns dyrare saker som till exempel mina middar som kostar väl 5000 nya ungefär.. recensioner om de kommer om en vecka typ
nja, jag skulle personligen lägga pengarna på bra högtalare i dörrarna och diskanter i panelen! Golf 3 är den bästa bilen att bygga bra och rent ljud i!
jo säger samma ingen tävling om vem som ha de dyraste precis, jag kör själv Hertz med lös diskant i panelen in moddad av mig själv. både billigt och cleant ljud
men du kör aktivt? ingen tävling alls.. jag menar att amega e sjukt prisvärt jämfört med mina middar tror de spelar bättre än mina tillochmed för de är lite enklare att få det bra jämfört med mina middar.... ju dyrare desto svårare e det att få det bra.
slängde massa svart inredning för tag sen, div paneler, instrumentbräda mm. Den blåa är förbannat ful enligt mig skulle jag gärna donerat men kan inte spara på allt å du gilla den kanske till å med
slängde massa svart inredning för tag sen, div paneler, instrumentbräda mm. Den blåa är förbannat ful enligt mig skulle jag gärna donerat men kan inte spara på allt å du gilla den kanske till å med
Meeeeeehhh!!! Ja den blåa är asful! Men det är inte prio 1 just nu att byta. Hade dock gärna tagit den svarta
I onsdags följde jag med brorsan som sällskap till Returbilen i Falkenberg. Jag hade inget inplanerat att köpa men som vanligt när man är där så hittar man alltid något man inte alls hade tänkt att köpa. Hittade 2 st högtalargaller. Hade inga innan och det är riktigt fult utan. Dock passade den inte på höger sida eftersom högtalaren där går för högt upp så den tar emot. Men det kommer nytt ljud snart så då bör den passa! Ljudet jag har i bilen nu är sämre än värdelöst! Till och med mormors gamla LP-spelare är fan så mycket bättre
Och så har jag hunnit med att slipa 1 fälg till. Allt går smidigt och enkelt när man har tillgång till lyft, mutterdragare etc etc. De tackar jag brorsan för...som vanligt!
// Lothigiius
gillar gallret snyggare än de ja har men ja har vit bakgrund på hastighetsmätaren m.m *trött o halvdöd* sry!!
I onsdags följde jag med brorsan som sällskap till Returbilen i Falkenberg. Jag hade inget inplanerat att köpa men som vanligt när man är där så hittar man alltid något man inte alls hade tänkt att köpa. Hittade 2 st högtalargaller. Hade inga innan och det är riktigt fult utan. Dock passade den inte på höger sida eftersom högtalaren där går för högt upp så den tar emot. Men det kommer nytt ljud snart så då bör den passa! Ljudet jag har i bilen nu är sämre än värdelöst! Till och med mormors gamla LP-spelare är fan så mycket bättre
Och så har jag hunnit med att slipa 1 fälg till. Allt går smidigt och enkelt när man har tillgång till lyft, mutterdragare etc etc. De tackar jag brorsan för...som vanligt!
// Lothigiius
gillar gallret snyggare än de ja har men ja har vit bakgrund på hastighetsmätaren m.m *trött o halvdöd* sry!!
Ja de passade bra Jag gillar inte vit bakgrund där
Här stod de still... Allt har gått i ett hela tiden så jag har inte haft tid till att skriva här. Men nu när det är lite lugnare så får jag passa på!
Körde och slipade den sista fälgen hos brorsan. Gick både bra och dåligt
Innan kanten är slipad!!
Sen råkade det ju hända en sak när kanten skulle slipas så jag tappade lusten till att både fotografera och annat. Så här kommer lite bilder från när jag va hos Mattias (Polyvax) förra lördagen och målade! En del bilder är tagna av min polare som va med och höll mig sällskap.
Det ser ut som att jag inte har någon hand. Men saken är den att jag hade massa färg på händerna som i så fall hade kommit på banan...och det är ju lite onödigt så därför bar jag den såhär
Maskerar
De jag slipade med...
Koncentration!!!!!!!!!!
Nae nu orkar jag inte ladda upp fler bilder. Fick näsblod dessutom Lägger upp dem sista imorgon! (Om några timmar)
Fortsättning från förra inlägget! Jag hann med 3 fälgar hos Mattias. Det tog sin tid. Va där i 6 timmar. När jag kom hem plockade jag bort maskeringstejpen och satte dit ny eftersom jag skulle finjustera lite på kanterna. Och så målade jag den 4e fälgen. Här kommer bilder på de!
Finjusterar kanterna
Bara poleringen kvar
Just de..Mattias skickade ju lite bilder från när han lackerade fälgarna.
Behövde 2 kontakter till strålkastarna och jag hittade inga på Returbilen i fbg (letade inte så noga heller). Snäll som Mattias är så fixade han 2 till mig.
Fick även lackat locken som ska sitta där strålkastarrengörarna suttit. + att jag har köpt ny stereo
Nu ska jag ut och montera stereon. Brorsan kom även förbi med borrmaskinen innan. Så i veckan ska det poleras!