Just nu händer det ingenting! Och det kommer det inte att göra på ett tag heller. Innan Bugrun ska rosten vara borta, hålet vid låset ska riktas och båda dörrarna ska lackas om. Ska försöka åka ner till Mattias snart så jag får lackat mina centrumkåpor
Då min gamla dator kraschade och ALLA bilder försvann gör att jag inte kan ladda upp alla bilderna från när jag och en polare va ute och fotograferade bilen för sisådär nån månad sen. Kommer inte ens ihåg när det va. Minnet är bra fast kort... Hade några bilder i kameran som jag tänker ladda upp nu. Så det blir en del blandade bilder från tiden som gått
I Laholm
Flygplatsen Hstd
Brorsans och min bil på hstd streetmeet
På jobbet
Tagen för 1 timme sen när jag hade tvättat den
Dags att polera igen..
Man måste ju ha något fint att titta på innan man somnar på kvällarna
Du nämnde det i Växjö Inte för att vara den men Stefanie kan inte köra din bil annars hade det varit tvär fett
Haha vilken diss, fast jag håller nog med om det... Intressant att se vad nästa bil blir
Kom på att det kan nog låta lite taskigt men inte med mening isf....den är sjukt låg och krävs kunskap att köra den
ärligt talat så kan jag knappt köra själv med den som den är nu.. galet lågt.. kör man lika lågt som en med airride så fattar man nog poängen.. nackedelen är ju att jag får köra så dagligen, medan en airride kan höja sin om dagarna.. boooya på dig jakob