Den ena är samma del du kan köpa på Saab och den andra en kopia. En 900 -95 är värd vad? Högst 10k om den är i fint skick. Jag skulle ta piratdelen, eller skruva loss en magnetventil på skroten.
Den ena är samma del du kan köpa på Saab och den andra en kopia. En 900 -95 är värd vad? Högst 10k om den är i fint skick. Jag skulle ta piratdelen, eller skruva loss en magnetventil på skroten.
Jag har läst oerhört många inlägg där just denna piratventil inte fungerat. Jag hade hellre köpt en från skroten.
Jag har läst oerhört många inlägg där just denna piratventil inte fungerat. Jag hade hellre köpt en från skroten.
Ja då så. I vilket fall skulle jag inte lägga en tredjedel av bilens spekulativa värde på en magnetventil
hitta du en på skroten.. har kollat på hur många som helst av saab. finns inte en enda. dem plockas direkt
Jaja, köp en magnetventil för 2800 spänn till en bil värd 10k då, jag bryr mig inte om vad du gör med dina pengar. Jag tycker det verkar dumt bara. Ungefär som att köpa en ny utbytesmotor istället för att plocka en på skroten.