Nu börjas än en gång arbetet med att passa in alla lösa delar. Detta blev nämligen inte riktigt klart sist när jag höll på.
Och detta kommer att visa sig vara av största vikt

Jag har nu fått hjälp av en kompis som också han är en stor fantast av amerikanskt järn. I hans garaget står både em Chrysler 300 coupé från -69 och en Chrysler New Yorker Brougham 4-dörrars hardtop från -71.
Eftersom allt går att plocka loss på en bil med ram, har vi inte många fasta punkter att gå efter

Så vi böjrar med att hänga dit dörrarna lite provisoriskt
![https://www1.garaget.org/gallery/images/165/164369/164369-9f6380cee22095758ac6552a965e2419.jpg]()
Vänster sida går bra, men redan när vi kommer till höger bakdörr uppstår problem
bakre rundningen ligger för nära (nästan ovanpå) skärmkantsrundningen
![https://www1.garaget.org/gallery/images/165/164369/164369-be7073f02541bcc415d73f88b2beac34.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/165/164369/164369-fc58b25cae28fc385aabf4b100bed386.jpg]()
Inte bra

vi lossar alla tre övre bultar, stänger dörren och försöker få den så bra det går, och spänner fast dörren med den i stängt läge.
Detta funkar eftersom man slipper åt bultarna genom ett hål i B-stolpen. Tack för det Ford

![https://www1.garaget.org/gallery/images/165/164369/164369-8bab472207cb9fb9b039365271518c08.jpg]()