Nej, strömförsörjningen är ett problem. Har kört i tre år nu med två slutsteg och en likströmsgenerator. På cruisingar lyser laddningslampan som på en gammal Amazon med fyra extraljus så i vinter nu blir det en växelströmare.
Nej, strömförsörjningen är ett problem. Har kört i tre år nu med två slutsteg och en likströmsgenerator. På cruisingar lyser laddningslampan som på en gammal Amazon med fyra extraljus så i vinter nu blir det en växelströmare.
På min 240 med 65AH växelstörs generator blinkar alla lampor i takt med musiken och då har jag inge värsting grejer heller så en likströmsgenerator lär ju inte funka någe vidare alls.
finns ju dock växel strömare som ser ut som likstörmare nuförtiden.
På min 240 med 65AH växelstörs generator blinkar alla lampor i takt med musiken och då har jag inge värsting grejer heller så en likströmsgenerator lär ju inte funka någe vidare alls.
finns ju dock växel strömare som ser ut som likstörmare nuförtiden.
Sant, det finns växelströmare som ser ut som likströmare men dom är omotiverat dyra och en originalnisse ser skillnaden direkt ändå
På min 240 med 65AH växelstörs generator blinkar alla lampor i takt med musiken och då har jag inge värsting grejer heller så en likströmsgenerator lär ju inte funka någe vidare alls.
finns ju dock växel strömare som ser ut som likstörmare nuförtiden.
Sant, det finns växelströmare som ser ut som likströmare men dom är omotiverat dyra och en originalnisse ser skillnaden direkt ändå
Okej inte kollat pris faktiskt. Ja men så är det alltid finns original nissar som surar ihop för att folk använder vanliga bult istället för original så.