Du måste va en jäkel på o packa in julklappar,....blir fint de där....men när de e så nerplockat....hur fasen kommer du ihåg hur allt satt på bilen..??
Det kanske är därför han lägger så mycket tid på slipningen och lackeringen...han försöker lista ut det under tiden.
Är det underedsmassa du lagt insida skärmar och reservhjulsbalja och därför du ej lackerar dom eller ?
tänkte om det var tex body eller dylikt kan du ju lackera över det ?
hursom kommer det här bli bra
Precis, original var de bara sprutade med massa i innerskärmarna. Baljan var dock lackad, men den håller säkert bättre med massa där också. Och jag tror det blir en bra avbrytning mot det gröna
Dubbdäck ja....han som köpte min Limited 58 cab,han o hans polare som ägde en Biaritz 59,dom körde me dubbdäck på isen me bilarna utanför Åre,fick ett julkort från han med båda cabbarna,fulla med snö på sidorna....dom körde me sina dyrgripar,haha
Dubbdäck ja....han som köpte min Limited 58 cab,han o hans polare som ägde en Biaritz 59,dom körde me dubbdäck på isen me bilarna utanför Åre,fick ett julkort från han med båda cabbarna,fulla med snö på sidorna....dom körde me sina dyrgripar,haha
Är det underedsmassa du lagt insida skärmar och reservhjulsbalja och därför du ej lackerar dom eller ?
Precis, original var de bara sprutade med massa i innerskärmarna. Baljan var dock lackad, men den håller säkert bättre med massa där också. Och jag tror det blir en bra avbrytning mot det gröna
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.