Skinn är snygg, föredrar beige eller grå.
Blir det en finare 9000 är det det första utseendet som gäller men troligtvis blir det en 9-3. Föredrar sedan men när det gäller 9-3 är de första årsmodellerna snyggast enligt min smak. 98-03? Ska provköra en någon dag för att se vad jag tycker.

Lika 9000? Gott om 9-3 med ACC, skinn och automat?
Bra köp min 9000, välskött men lite 9000-rost. 3 500 hos bilhandlaren. skitLåg försäkring ett halvår genom bilhandlaren. Han hade köpt till beg vinterhjul inför försäljningen. hittade färska kvitton på över 8000, bromsrör, bromsar mm.
Enligt annansen jätterostig och först trodde jag bilen var borta då han ställt Saaben själv i ett garage p g a skicket men den var överaskande fin rakt igenom och skinnklädseln är som ny. bra pris? bilhandlare var det dessutom.
Trivs toppen med den, bästa bilen hittills kan jag säga efter mängder av mil.

Pigg, komfortabel, modern, snygg. Känns modern! Och efter ett tag kände jag míg riktigt hemma i den, tog dock en mindre stund. Luktar trivsmat i den, den är charmig och inga upptäckta fel trots mina dåliga vägar och emellanåt lite hård körning. Men blir som sagt en ännu finare Saab? i framtiden...
Nu blev det OT då tråden redan fyllt sin funktion men jag skrev mest ett inlägg för att säga att efterfrågade men dåliga bilder finns i galleriet.