uppfinnarjocke har vart i farten igen jag har gjort en 12" kant häftare
så här funkar det det är en ring som går precis in i basens hål sedan är den andra ringen lite större en ytterdiametern på en 12 tummare som spänner ner tyget lagom medan man häftar snälla säg att det var smart
här har jag spänt filt över hela baksätet sorry morsan där rök din bästa mysfilt
här har jag häftat runt alla basar
2.5 liter polyester senare var hela filten genomfuktad
och så har jag byggt vidare på det där till basrören har nu helt klart för mig hur det skall bli alltihopa tror många kommer gilla det
och här har ni anledningen till varför jag gjorde som jag gjorde med filten det är för att jag vill ha en lös cover som inte sitter fast i lådan detta gör det mycket enklare med kabeldragning och eventuella framtida om byggnationer
och idag har jag fortsatt pussla inredning kan inte bestämma riktigt hur jag vill ha det så skall sova på saken och bestämma mig imorgon
En fråga från en som aldrig plastat men skulle tycka det vore kul att testa! Filten kommer inte att gå bort från plastskapelsen eller? Isåntfall, skär du bara till kanterna och låter filten bara var under? Eller har den sugit åt sig och blivit "inbakad"?
En fråga från en som aldrig plastat men skulle tycka det vore kul att testa! Filten kommer inte att gå bort från plastskapelsen eller? Isåntfall, skär du bara till kanterna och låter filten bara var under? Eller har den sugit åt sig och blivit "inbakad"?
nja den blir ju genomblöt och så härdar den och blir stenhård så den behöver du inte ta bort eller rättare sagt det går inte
nja den blir ju genomblöt och så härdar den och blir stenhård så den behöver du inte ta bort eller rättare sagt det går inte
Då vet jag
Har nog sagt det förut men ändå: Den är tråden är helt awesome!
Då vet jag
Har nog sagt det förut men ändå: Den är tråden är helt awesome!
det är klart bygger man på eclipse kan det ju inte bli annat än bra
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
ska dom spela som center eller ska du spela dom i stereo?
jaa du som jag sagt till dig tidigare så vet jag inte så mycket om ljud och koppleriverksamhet bygger det jag tycker blir snyggast och sedan får peter och nicklas på BRL lösa det tekniska
hur hadde du gjort ? och varför vill lära mig så gärna en utförlig förklaring tack på förhand
idag blev det inte mycket gjort låg med världens huvudvärk hela dagen tror inte det var kalasbra av min garagegranne att vispa fart på sin kalla v8 i garaget igår natt mådde dåligt som fan av alla avgaser och dum som man är så är man ju kvar och jobbar på
idag har jag iaf fräst upp lite nya hål i instrumentbrädan och monterat ringar till 6.5or
hann plasta på det med och laga 2 sprickor efter gamla diskanhål ute på sidorna