så vad det dags för liten uppdatering idag med då...
lät spridana så någon timme i bensin och blev dom rena o fina.. så montera jag dom och bytte stift till 9 or i stället.... så bra har bilen aldrig gått
jonnielahti skrev: jo asså din maskin är ju rätt trimmad så då ska man ju ha 9or otroligt att du fick loss krängningshämmarstagen hela och dessutom dit igen på coiloversarna
fast alla jag pratat med sagt att jag ska köra på 7 or... jag körde 9 or på min 9000... får se om det funkar i längden nu...
fick bara loss ett helt... tyvärr... fick köpa ett nytt... får inte loss v fram tyvärr....
Juvakka skrev: Kommer lägga sig annorlunda när den står plant med. Men blir bra detta, hoppas det löser sig fram bara. Var det lätt att få till det bra när du valsade?
mm ska ta lite mer bilder imon när jag kört med den lite...
är ganska lätt och valsa fast svåra är nog att få det bra utan behöva lacka om.... fast ska ju ända lacka om bakskärmarna så....
Skruvar till det skrev: Du får börja gymma igen om du inte orkar dra loss bultarna. Det blir snyggt detta men om du sänkt max bak hur ska du kunna sänka lite till då??? släppa ut luft i däcken? Värma fjädrarna.
Var sitter det så inibänken hårt då? Fjäderbenet fram eller nåt på coiloverns gängor?
går att ta bort hjälp fjädern bak så kan jag sänka den med bak
är gängorna som sitter.. får inte loss muttrar på coiloveren
jimmzzan skrev: Led utav det problemet med mina coils med, ring in till nått ställe där dom säljer dina coils, o fråga vad hakmuttrarna kostar. Köp ett par såna nya, och svarva bort nuvarande muttrar o kör gängfil igenom gängorna ett par gånger o skruva på dom nya muttrarna! :p
Vad kosta dom till din ? Har pratat med dom om annat så kan Maila dom igen..
Ska se inom om jag kan ta loss.fjäder bena försöka få loss dom då...