6167
Sök

Vad tycker ni där ute om neon dessa dagar

Muttley
8 november 2011
gtjim skrev:
jo på min är de grönt ljus tyckte de passa till svart smile nån som har nått bra tips på hur man kan skydda sina neon rör från stenskott med mera när dom sitter tx underbilen  ?

går ju inte bara vira in dom i eltejp o trå att det fungerar för då lyser dom inte så bra :p

Så du borra sönder underredet för ett par lyserör ?  smile.  Majoriteten säger nog ta av dem. Satsa på annat och häng upp neonet ovanför sängen som porrbelysning när fjällan kommer på besök.

självutnämnd expert
157 Inlägg
8 november 2011
Personligen är jag allergisk mot neon och allt vad det heter som ska lysa under bilen.

if you’re going to talk the talk, you’ve got to walk the walk

692 Inlägg
8 november 2011
Trådstartare
Evildan skrev:
Jag tycker det är riktigt skitfult, både nu och när det var "modernt".

Köpte en Camaro Z28 -96 http://www.garaget.org/?car=122092 som var stylad med diverse "fastandthefurious" attribut, dekaler, neon och annat trams, första dagen jag hade bilen åkte jag genom staden på väg ut till verkstaden för att klä av bilstackarn och hamnade bakom en inte så bilintresserad tjejkompis, hon undrade om jag köpt en Nissan 200sx.

hahah

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

52 Inlägg
8 november 2011
personligen tror jag röd diod skulle passa på din efter som din bil är svart.....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tror ni det skulle passa med diod elelr neon under denna bil ? http://www.garaget.org/?car=122400
i så fall vilken färg?? jag tror på blå...??? tips och förslag tack... smile

692 Inlägg
9 november 2011
Trådstartare
armen skrev:
personligen tror jag röd diod skulle passa på din efter som din bil är svart.....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tror ni det skulle passa med diod elelr neon under denna bil ? http://www.garaget.org/?car=122400
i så fall vilken färg?? jag tror på blå...??? tips och förslag tack... smile

ah:) hej du  välkommen in tongue hehe

jo det skulle de nog smile

7 385 Inlägg
9 november 2011
armen : jag tycker du har fått en riktigt skönt stuk på den bilen ! dock tycker jag inte att det hade passat med neon på den !

2 230 Inlägg
9 november 2011
om det är underbilen så nej tycker det är så groteskt fult, visst okej om det är en show bil som är byggd för show men inte på en gatbil..

men i bagage(ljudsystem) eller motorrum kan det vara läckert om det inte är för mycket.

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
9 november 2011
Skitläckert, på INSIDAN och ingen annanstans.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

785 Inlägg
9 november 2011
Neon ska man ha i lysrör till skyltar osv, inte under bilen, förutom om du kört över en skylt då vill säga..

Inne i bilen är det väll ok, om resten av bilen tillåter det.. sätta massa lysrör i en volva 745 i orginalskick matchar inte riktigt enligt mig..

Its not the fart that kills, its the smell...

52 Inlägg
9 november 2011
CHEEVA skrev:
armen : jag tycker du har fått en riktigt skönt stuk på den bilen ! dock tycker jag inte att det hade passat med neon på den !

Tackar! smile tack för tipsen.... smile ända anledningen till att jag tänkte på de här. är för att jag har en diod kit liggandes hemma sen 5-6 år tillbax hahaha big_smile som jag inte vet äns om de funkar..... och en massa korta neon.... (allt är blå)

692 Inlägg
9 november 2011
Trådstartare
hmm oki tongue du ja kanske hör av mej big_smile behöver lite inne i bilen smile  o i motor rummet smile  sms antal du har o längd så blire bra:D

52 Inlägg
9 november 2011
hahaha jag sj kanske ska använda big_smile haha  men blir de över kan du få.... lungt wink

Supraman
2 300 Inlägg
10 november 2011
Passar det in i helheten så är det bara att köra.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Sök