2558
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

796 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
AntonEriksson skrev:
mrpalmer skrev:
AntonEriksson skrev:

Härligt! wink
I lördags höll jag på bli tokig när en grabb kommer och åker i sin 740 och lägger en sladd rakt framför min kompis bil. -.-

Nej jag håller med, de är ingen höjdare. Ogillar starkt när de ska sladda bland bilar, speciellt nu när de sprätter snö med en jävla massa grus i. Men de blir de ändring på tills nästa träff i Maj, och den kommer inte ha nån liknelse med denna! smile

Då kanske man vågar komma med mitsun då wink
Lägg inte träffen den 19 maj bara, då den kommer krocka med en annan träff wink

Nejdå, vilken träff krockar den med då? Och den 26 maj kanske ett datum som vore något? Ska höra i vår lilla grupp där vi sitter och planerar..! smile

Hemma bra, garaget BÄST!

357 Inlägg
15 februari 2012
En Tüsk/JDM träff neråt i landet.. wink 26 Maj låter bra

796 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
AntonEriksson skrev:
En Tüsk/JDM träff neråt i landet.. wink 26 Maj låter bra

Okej okej! Ah ska kolla med övriga men kan ju ta de som "eventuellt" datum! Tider då, har ni nått att komma med där? 19:00-när folk vill börja åka hem?

Hemma bra, garaget BÄST!

376 Inlägg
17 februari 2012
de va ingen bilträff tycker jag.. snarare volvo träff.. sög rätt hårt om ni frågar mig men de är vad ja tycker o alla har rätt o tycka till big_smile bra dumt o flytta träffen utan info men däremot kunde man nog  se den rätt lätt.. de gjorde ja iaf hehe

71 Inlägg
17 februari 2012
robba91 skrev:
de va ingen bilträff tycker jag.. snarare volvo träff.. sög rätt hårt om ni frågar mig men de är vad ja tycker o alla har rätt o tycka till big_smile bra dumt o flytta träffen utan info men däremot kunde man nog  se den rätt lätt.. de gjorde ja iaf hehe

får hålla med där! fick hela golfen nersprutad med grus, hade vart lite roligare om man kunde dela upp ''sladd-område'' och en plats där man kunde rada upp smile menmen nu blickar vi framåt!!

376 Inlägg
17 februari 2012
måste dock tillägga att de vart mkt folk för en vinterträff.
Senast redigerat av robba91 (17 februari 2012)

98 Inlägg
17 februari 2012
robba91 skrev:

Bjuder man hit folk från en annan ort kan det vara en bra grej att hålla träffen på samma ställe. Alla hittar ju inte här och har koll på vart folk "brukar" vara smile

Volvo träff är väl i princip det enda man kan förvänta sig så här års, men kom tillbaka i maj/juni så kanske det blir lite mer bilar om man åker söderut. Var nog en 3-4 år sedan det var rejäla träffar i Uppsala sist smile

Men vad vet jag, har ju inte gjort mer än hängt på de sen 2004 och arrat en del race genom åren :o)

796 Inlägg
17 februari 2012
Trådstartare
Semifreak skrev:
robba91 skrev:

Bjuder man hit folk från en annan ort kan det vara en bra grej att hålla träffen på samma ställe. Alla hittar ju inte här och har koll på vart folk "brukar" vara smile

Volvo träff är väl i princip det enda man kan förvänta sig så här års, men kom tillbaka i maj/juni så kanske det blir lite mer bilar om man åker söderut. Var nog en 3-4 år sedan det var rejäla träffar i Uppsala sist smile

Men vad vet jag, har ju inte gjort mer än hängt på de sen 2004 och arrat en del race genom åren :o)

Den 26 Maj kommer de vara än i stan.. mer info kommer ikväll som sagt! smile

Hemma bra, garaget BÄST!

466 Inlägg
17 februari 2012
mrpalmer skrev:
Semifreak skrev:
robba91 skrev:

fasen också surt att det blir den 26 maj då kan inte jag komma stoor bmw träff i eskilstuna sad

Christer *Dieselkungen*

796 Inlägg
18 februari 2012
Trådstartare
Ghost Rider skrev:
mrpalmer skrev:
Semifreak skrev:

fasen också surt att det blir den 26 maj då kan inte jag komma stoor bmw träff i eskilstuna sad

Japp, och de är självfallet planerat.. Den träffen ska sluta 17:00, denna träff börjar 19:00-20:00, åk till Uppsala därifrån, köp lite krubb ta de lugnt sen kommer ni förbi! smile

Här är den tråden om ni missat de:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3122112

Facebook: https://www.facebook.com/events/235232139899627/

Ta med er alla bilintresserade ni känner och ha en trevlig stund! smile

Hemma bra, garaget BÄST!

376 Inlägg
19 februari 2012
Ni får ju inte glömma att ja faktiskt bygger på en volvo så fick ni något om bakfoten att ja inte gillar dom så är de ju helt fel.. men syfta mest på Sladdande volvos som åkte runt runt o de borde ha blivit kallat mer Vinterbils träff ist eftersom de sluta som de sluta smile

Finraggare
2 381 Inlägg
19 februari 2012
Hur slutade det?

I love being a nobody - because nobody is perfect.

376 Inlägg
19 februari 2012
kameramannen skrev:
Hur slutade det?

som ja skrev.. alla åkte runt o spruta grus ..
Skulle de vart riktigt fina bilar där så hade dom inte haft nå huven kvar o då hade förmodligen dom fina bilarna aldrig visat sig där igen?.. har ja rätt eller fel? de e min tanke iaf.

Finraggare
2 381 Inlägg
19 februari 2012
Well, jag vet ju hur jag hade reagerat om någon sprutat grus på min bil...

376 Inlägg
19 februari 2012
kameramannen skrev:
Well, jag vet ju hur jag hade reagerat om någon sprutat grus på min bil...

Lite de ja syfta på me smile de drar ju inte direkt till sig folk.
Därför borde de kanske hetat vinterbils träff.
Då får man ändå skylla sig själv om man kommer o e rädd om bilen wink

Finraggare
2 381 Inlägg
19 februari 2012
Nej, man får ALDRIG skylla sig själv för att någon asshat inte klarar av att hålla avstånd när de börjar riva loss. Aldrig aldrig aldrig. Sen får ni kalla det för vinterbilsträff eller vad ni vill - man sprutlackar inte någon annans bil med grus.

376 Inlägg
19 februari 2012
nejnej nu mena ja inte så heller att man SKA göra de.. utan OM de skulle råka hända .. de e ju bra dumt.

46 Inlägg
19 februari 2012
Men va fan e de med er, de ända ni gör de är o kränker andra människor har ni inget jävla liv parkera bil helvetet ngn annanstans då, Träffen var bra de kom sjukt många för att vara en vinter träff. det blir alltid klagomål på vintern, var ingen av er stolpskott på lucia träffen, då stod de folk o börna framför andra bilar de är ju lite värre. eller när jag e ute på vägen o får ett stenskott, ska jag köra efter och köra av han från vägen då bara för de`?
snälla skärp er,
ni har en egen tråd och skriva era klagomål på, här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3122112

Finraggare
2 381 Inlägg
19 februari 2012
Alright, hur kränker jag någon genom att säga att man inte sprayar sten på andra bilar? Hur kränker jag någon genom att säga att jag inte vill få min bil blästrad? Lär dig vad kränkt betyder innan du kommer på ett forum och kallar folk stolpskott.

På en träff skall man ALDRIG behöva "parkera någon annan stans" för att man är rädd att någon skjuter sten på den, det är de sladdandes jävla förbannade skyldighet att göra det någon annan stans - inte i närheten av min bil. Drar jag stenskott på vägen när jag kör - är det JAG SJÄLV som gör det, och där har du skillnaden.

Eller skall jag riva av en ordentlig burnout precis i grillen på dig och sedan säga "Oj - du får ju skylla dig själv som stod parkerad bakom mig", du hör väl hur dumt det låter? Gör du inte det kan du och din gamla volvo hålla dig på ett annat hörn tills du lärt dig innebörden av respekt och ödmjukhet.

Ajöken.

46 Inlägg
19 februari 2012
kameramannen skrev:
Alright, hur kränker jag någon genom att säga att man inte sprayar sten på andra bilar? Hur kränker jag någon genom att säga att jag inte vill få min bil blästrad? Lär dig vad kränkt betyder innan du kommer på ett forum och kallar folk stolpskott.

På en träff skall man ALDRIG behöva "parkera någon annan stans" för att man är rädd att någon skjuter sten på den, det är de sladdandes jävla förbannade skyldighet att göra det någon annan stans - inte i närheten av min bil. Drar jag stenskott på vägen när jag kör - är det JAG SJÄLV som gör det, och där har du skillnaden.

Eller skall jag riva av en ordentlig burnout precis i grillen på dig och sedan säga "Oj - du får ju skylla dig själv som stod parkerad bakom mig", du hör väl hur dumt det låter? Gör du inte det kan du och din gamla volvo hålla dig på ett annat hörn tills du lärt dig innebörden av respekt och ödmjukhet.

Ajöken.

Jag mena att alla snackar skit om att de var en volvo träff, och att alla bara e så idiotiska och sladdar.. det är en vinterträff hallå `? om alla de var ngn som var idiot och sladda bland bilarna, ja då var han dum i huvudet. men som jag såg höll sig alla utåt på parkeringen, de är alltid samma tjat om att de stänker grus på bilar osv?! på alla träffar, och vadå att du gör de själv, om ngn kör om och de släpper en sten är väl de inte mitt fel`?
de är bara drygt o diskutera såna saker de händer på alla träffar.

Sök