2068
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

Finraggare
2 381 Inlägg
19 februari 2012
Nej det händer inte på alla träffar, det händer på löst arrangerade träffar som inte satt upp riktlinjer inför träffen...

Och ja  får jag ett stenskott när jag är ute och kör är det tråkigt, men om någon svarvar på en träff är det oförsvarbart. Även om det är en vinterträff kör man inte runt som Björn Waldegård bland bilarna - så "hallå" på dig själv.

Tycker hela diskussionen är rätt tråkig, för det minsta Uppsalas bilkultur behöver är mer rykte som pissig attityd och sladdande volvos.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

46 Inlägg
19 februari 2012
kameramannen skrev:
Nej det händer inte på alla träffar, det händer på löst arrangerade träffar som inte satt upp riktlinjer inför träffen...

Och ja  får jag ett stenskott när jag är ute och kör är det tråkigt, men om någon svarvar på en träff är det oförsvarbart. Även om det är en vinterträff kör man inte runt som Björn Waldegård bland bilarna - så "hallå" på dig själv.

Tycker hela diskussionen är rätt tråkig, för det minsta Uppsalas bilkultur behöver är mer rykte som pissig attityd och sladdande volvos.

hahah ååååh vaaae, ^^

376 Inlägg
19 februari 2012
kameramannen skrev:
Alright, hur kränker jag någon genom att säga att man inte sprayar sten på andra bilar? Hur kränker jag någon genom att säga att jag inte vill få min bil blästrad? Lär dig vad kränkt betyder innan du kommer på ett forum och kallar folk stolpskott.

På en träff skall man ALDRIG behöva "parkera någon annan stans" för att man är rädd att någon skjuter sten på den, det är de sladdandes jävla förbannade skyldighet att göra det någon annan stans - inte i närheten av min bil. Drar jag stenskott på vägen när jag kör - är det JAG SJÄLV som gör det, och där har du skillnaden.

Eller skall jag riva av en ordentlig burnout precis i grillen på dig och sedan säga "Oj - du får ju skylla dig själv som stod parkerad bakom mig", du hör väl hur dumt det låter? Gör du inte det kan du och din gamla volvo hålla dig på ett annat hörn tills du lärt dig innebörden av respekt och ödmjukhet.

Ajöken.

Kan dock tänka om när du skrev de där.. de e fan bra dumt håller me till 100.

Å vart har ja kränkt någon? har sagt att de va mkt folk för o va en vinterträff och att ja inte har nått emot volvo eftersom ja själv äger en. De är just de me BILTRÄFF ska inte innebära massa folk som åker runtrunt o sprutar grus de är de vi båda försökt komma fram till tror ja.. O OM de ska va en sådan träff kan man ju skriva ut de innan o varna folket. Då slipper dom som bryr sig drabbas. O om du sen får ett stenskott på vägen så är de en heeeelt annan sak.

Finraggare
2 381 Inlägg
19 februari 2012
"hahah ååååh vaeee"

Du förstår verkligen inte problemet i det vi diskuterat va?

376 Inlägg
19 februari 2012
kameramannen skrev:

Kan hålla me ännu en gång här.. Uppsala måste fan få tillbaka bilfolket ut på träffar o race!
Då är de som du skrev..

376 Inlägg
19 februari 2012
Kan säga en sak till ang attityd.

Wescrapes stance2advance eller va den hette va riktigt lyckad! Då va de bara glada miner och riktigt god attityd! Ingen skvätte grus o sten i onödan o alla va nöjda. Når ni den nivån har ni LYCKATS med en träff..

1 772 Inlägg
19 februari 2012
robba91 skrev:

Wescrapes stance2advance eller va den hette va riktigt lyckad! Då va de bara glada miner och riktigt god attityd! Ingen skvätte grus o sten i onödan o alla va nöjda. Når ni den nivån har ni LYCKATS med en träff..

Ingen i det gänget är under 15 och kör epa.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Finraggare
2 381 Inlägg
19 februari 2012
Hopps du inte tror att min kritik var riktad till dig robba...

Finraggare
2 381 Inlägg
19 februari 2012
NordstromJ skrev:
robba91 skrev:

Lol... Roligaste idag.

796 Inlägg
19 februari 2012
Trådstartare
Ann-Marie skrev:
Men va fan e de med er, de ända ni gör de är o kränker andra människor har ni inget jävla liv parkera bil helvetet ngn annanstans då, Träffen var bra de kom sjukt många för att vara en vinter träff. det blir alltid klagomål på vintern, var ingen av er stolpskott på lucia träffen, då stod de folk o börna framför andra bilar de är ju lite värre. eller när jag e ute på vägen o får ett stenskott, ska jag köra efter och köra av han från vägen då bara för de`?
snälla skärp er,
ni har en egen tråd och skriva era klagomål på, här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3122112

Men snälla nån, vart du tappad som lite eller? Varför ska de skriva klagomål i den där tråden för? Sen har jag varit i kontakt med flertalet människor på senaste och frågat vad de tycker vi ska satsa/bestämma för att få en sån bra träff som möjligt.. vet inte om jag riktigt vill säga vad svaren blev men MÅNGA människor sa att du borde hålla dig borta ifrån denna träff. Då pratade jag även med en del människor ifrån stockholm är värt att påpeka...

Och nu behöver du inte komma med några dumma svar/kommentarer som du vanligtvis brukar skriva.
Senast redigerat av mrpalmer (19 februari 2012)

Hemma bra, garaget BÄST!

LTJD
192 Inlägg
19 februari 2012
Era J*vla nötter. Håll er på Lunarstorm om det här är eran nivå. Tjafsa på PM ist.

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

376 Inlägg
20 februari 2012
NordstromJ skrev:
robba91 skrev:

hahah de har du rätt i tongue

46 Inlägg
21 februari 2012
WooDMaN skrev:
Det vart ju en träff i alla fall.
Trist med att det inte var någon bra belysning vid IKEA smile...
Sen att träffen tydligen flytta på sig gjorde inte allt för mycket det var bara att hänga efter.
Ingen som fota nått på denna träff eller ?.

Själv blev det bara några bilder.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=30258

Kul om det blir fler träffar framöver då har man nått skojj att se framemot smile

//WooDMaN

Tjena smile
hahah nu har bilderna från träffen kommit ut, vart ju inte bästa kvaliten, men fan de e ju bilder iaf
http://www.facebook.com/profile.php?id= … amp;type=3 smile
hörs !!

Styling och biljud Audi A4 "WooDMaN Style :)
1 835 Inlägg
21 februari 2012
Ann-Marie skrev:
WooDMaN skrev:
Det vart ju en träff i alla fall.
Trist med att det inte var någon bra belysning vid IKEA smile...
Sen att träffen tydligen flytta på sig gjorde inte allt för mycket det var bara att hänga efter.
Ingen som fota nått på denna träff eller ?.

Själv blev det bara några bilder.
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=30258

Kul om det blir fler träffar framöver då har man nått skojj att se framemot smile

//WooDMaN

Tjena smile
hahah nu har bilderna från träffen kommit ut, vart ju inte bästa kvaliten, men fan de e ju bilder iaf
http://www.facebook.com/profile.php?id= … amp;type=3 smile
hörs !!

Tumme upp på den... Vist inte super kvalite på bilderna som du sa men det var ju bilder i alla fall.... smile smile

Bilder från träffar. WooDMaN? foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

111 Inlägg
29 februari 2012
BILTRÄFF I UPPSALA!! för alla bilar

*Klockan 20:00 på lördag slår de till.
*Ta med dig bilen och fina humöret..
*Snacka eller åka Karavan eller glida på stan med bilarna, sladda eller dunka plåt.

*INGET dricka när ni kör bara...
*Om Länsman kommer känner ingen bilen..
*Om man är riktigt snäll får man gärna bjuda mig på ett åk..!

Fotograf söks som kan ta fina bilder på fina bilar..

BJUD IN VÄNNNER!!! wink Så mer folk så roligare blir de...

http://www.facebook.com/events/192239897547510/

376 Inlägg
29 februari 2012
j3sp3r skrev:
BILTRÄFF I UPPSALA!! för alla bilar

*Klockan 20:00 på lördag slår de till.
*Ta med dig bilen och fina humöret..
*Snacka eller åka Karavan eller glida på stan med bilarna, sladda eller dunka plåt.

*INGET dricka när ni kör bara...
*Om Länsman kommer känner ingen bilen..
*Om man är riktigt snäll får man gärna bjuda mig på ett åk..!

Fotograf söks som kan ta fina bilder på fina bilar..

BJUD IN VÄNNNER!!! wink Så mer folk så roligare blir de...

Gör en egen tråd ist för här!

http://www.facebook.com/events/192239897547510/

crashtest dummy
17 Inlägg
3 mars 2012
Som jag även skrev i facebook-gruppen. Svagt arrangemang och jävligt dålig attityd från dom sk. arrangörerna. Kan man inte ta kritik och framför allt bemöta kritik på ett schysst sätt så blir man ganska snart svartlistad hos dom flesta i bilkretsar.
Hur man kan sitta och skylla ifrån sig på allt från himmel till jord är totalt oacceptabelt!

Gör om gör rätt och mogna till!

my two cents.

Roger över Roger ut!
Om du inte crashat har du inte testat vart gränsen går.

796 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
Calle2 skrev:
Som jag även skrev i facebook-gruppen. Svagt arrangemang och jävligt dålig attityd från dom sk. arrangörerna. Kan man inte ta kritik och framför allt bemöta kritik på ett schysst sätt så blir man ganska snart svartlistad hos dom flesta i bilkretsar.
Hur man kan sitta och skylla ifrån sig på allt från himmel till jord är totalt oacceptabelt!

Gör om gör rätt och mogna till!

my two cents.

Menar du Ann-marie och J3SP3R eller vad han heter?
Senast redigerat av mrpalmer (3 mars 2012)

Hemma bra, garaget BÄST!

46 Inlägg
4 mars 2012
Jag måste säga att träffen vart riktigt bra i går mkt bilar, bra parkerade osv, sen var de dock nårga som inte kunde håla sig o sladda bland bilarna, och sen vart de ju en krock med,
Jag och jesper hade inte arrangerat träffen som va i går.

LTJD
192 Inlägg
4 mars 2012
"Sladda bland bilarna" det är fan inte konstigt att intresset i uppsala är svalt. När den riktigt SERIÖSA träffen den 26/5 är, så är dem som sladdar runt bilar INTE väkommna. Respektlöst.

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

Sök