1600
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

Wiggen
43 Inlägg
4 mars 2012
Språk & Mognadsnivån som är här är värre än min 9åriga lillebror.

Finraggare
2 381 Inlägg
4 mars 2012
Vi gör vårt bästa smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

764 Inlägg
376 Inlägg
4 mars 2012
Ja har en ide till er alla här! Börja kör träffen på netonnet ist.. använd fram/baksida som träff plan o tvärtom som sladdplan? eller sträckan utanför?

Då slipper alla bilar skiljas så extremt långt när några vill sladda!

Uppsala i ett nötskal har en förmåga att följa efter om de är 2-3 bilar som åker.

764 Inlägg
4 mars 2012
robba91 skrev:
Ja har en ide till er alla här! Börja kör träffen på netonnet ist.. använd fram/baksida som träff plan o tvärtom som sladdplan? eller sträckan utanför?

Då slipper alla bilar skiljas så extremt långt när några vill sladda!

Uppsala i ett nötskal har en förmåga att följa efter om de är 2-3 bilar som åker.

Om man nu står vid coop kan man väll leka av sig vid rusta, måste ju funka utmärkt! smile

376 Inlägg
4 mars 2012
Men då lär ju ändå alla tänka på hastigheten runt bilarna. Jag tror inte NÅN av er vill vara den skyldige till o köra på nåns barn eller hund eller liknande??

764 Inlägg
4 mars 2012
robba91 skrev:
Men då lär ju ändå alla tänka på hastigheten runt bilarna. Jag tror inte NÅN av er vill vara den skyldige till o köra på nåns barn eller hund eller liknande??

Nej det vill man verkligen inte uppleva hmm
Man ska ta det jävligt lugnt om man ser barn å djur på träffar!

Wiggen
43 Inlägg
4 mars 2012
I min åsikt så leker man av sig på avspärrat område.

Antar att det som jag strävar efter inte verkar finnas här tyvärr.

376 Inlägg
4 mars 2012
k1tara skrev:
I min åsikt så leker man av sig på avspärrat område.

Antar att det som jag strävar efter inte verkar finnas här tyvärr.

Håller me till 100 där men de verkar inte gå!

764 Inlägg
4 mars 2012
Den drömmen blir nog aldrig sann hmm Men det vore såklart bäst!

376 Inlägg
4 mars 2012
TurboLundin skrev:
Den drömmen blir nog aldrig sann hmm Men det vore såklart bäst!

Jo sad Menmen våga säga nej på träffar i uppsala är de väl som gäller!

crashtest dummy
17 Inlägg
5 mars 2012
j3sp3r skrev:
Opel-racer skrev:
j3sp3r skrev:

helt rätt gumman hehe
tror deras vinter bilar e för klena för å svarva gummi med så hehe
och vad gör de med ett sten skott på en vinter bil? dessutom va de 2 subaru imprezor som sladdade med å dom värkar ju inte klaga på sten skott eller har jag fel nu?
och sommar träffarna visst de e mindre folk som börnar då men då har man oftast bilar som e dyrare å som e lite finare med än va man har nu på vintrarna så sluta klaga nu för fan å gör en egen perfekt träff ist:D

den blåa va polarns bil tongue han sladdar somfan med den men inte bland bilar .

ja men han klagar ju inte pa att han kunde få ett sten skott för att folk sladda

Är man med i leken får man leken tåla, nu jämför du äpplen och kålrötter...

Roger över Roger ut!
Om du inte crashat har du inte testat vart gränsen går.

crashtest dummy
17 Inlägg
5 mars 2012
mrpalmer skrev:
Calle2 skrev:
Som jag även skrev i facebook-gruppen. Svagt arrangemang och jävligt dålig attityd från dom sk. arrangörerna. Kan man inte ta kritik och framför allt bemöta kritik på ett schysst sätt så blir man ganska snart svartlistad hos dom flesta i bilkretsar.
Hur man kan sitta och skylla ifrån sig på allt från himmel till jord är totalt oacceptabelt!

Gör om gör rätt och mogna till!

my two cents.

Menar du Ann-marie och J3SP3R eller vad han heter?

Korrekt uppfattat!

Roger över Roger ut!
Om du inte crashat har du inte testat vart gränsen går.

LTJD
192 Inlägg
5 mars 2012
Ann-Marie skrev:
Ghost Rider skrev:
Mattss0n skrev:
"Sladda bland bilarna" det är fan inte konstigt att intresset i uppsala är svalt. När den riktigt SERIÖSA träffen den 26/5 är, så är dem som sladdar runt bilar INTE väkommna. Respektlöst.

tror inte det spelar nån roll hur man gör finns alltid nån eller några som inte är vuxna nog att skärpa sig

Tack äntligen en som verkar fatta ngt:rolleyes: händer på nästan alla träffar!!

Nästan alla träffar?! Knappast.. Har varit på en hel del bil träffar genom ården och jag har ALDRIG varit med om det. Det beror på att träffar är arrangerad tidigt på året och folk kommer med sina vinterbilar, det är otroligt respektlöst och idiotiskt. En smäll över käften är vad som behövs.

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

376 Inlägg
5 mars 2012
Mattss0n skrev:
Ann-Marie skrev:
Ghost Rider skrev:

tror inte det spelar nån roll hur man gör finns alltid nån eller några som inte är vuxna nog att skärpa sig

Tack äntligen en som verkar fatta ngt:rolleyes: händer på nästan alla träffar!!

Nästan alla träffar?! Knappast.. Har varit på en hel del bil träffar genom ården och jag har ALDRIG varit med om det. Det beror på att träffar är arrangerad tidigt på året och folk kommer med sina vinterbilar, det är otroligt respektlöst och idiotiskt. En smäll över käften är vad som behövs.

Du dom här 2 verkar inte fatta nånting helt efterblivna skulle jag nog kalla de..
Dom börjar ta upp nytt hela tiden så detta kommer ingen komma någonvart me !
De enda som kan göras är väl att porta dom från andras träffar?

376 Inlägg
5 mars 2012
Calle2 skrev:
mrpalmer skrev:
Calle2 skrev:
Som jag även skrev i facebook-gruppen. Svagt arrangemang och jävligt dålig attityd från dom sk. arrangörerna. Kan man inte ta kritik och framför allt bemöta kritik på ett schysst sätt så blir man ganska snart svartlistad hos dom flesta i bilkretsar.
Hur man kan sitta och skylla ifrån sig på allt från himmel till jord är totalt oacceptabelt!

Gör om gör rätt och mogna till!

my two cents.

Menar du Ann-marie och J3SP3R eller vad han heter?

Korrekt uppfattat!

Jag håller med. Dom 2 verkar helt lost!
Inte konstigt att folk flyr från uppsala o intresset att stanna här på race/träffar minskar för varje år när de finns sånna idioter.

Men de kanske är såhär man gör i morgongåva på träffarna?

Administratör
11 967 Inlägg
5 mars 2012
Jag har rensat lite lätt bland inläggen nu. Jag såg också att en moderator tidigare delat ut en varning. Att "hotas" i forumet är inget vi kan acceptera naturligtvis, och det förstår nog alla.

Vänligen håll diskussionen saklig framöver utan personangrepp och annat onödigt tjaffs. Rapportera de som inte sköter sig framöver (inläggen i forumet) så får vi komma och hjälpa till här ytterligare om det behövs.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

31 Inlägg
5 mars 2012
Jag har varit uppe på 2 st träffar och båda två vill man knappt komentera över hur illa det var.
Det finns mycket som måste förbättras om jag ska komma upp en gång till på en träff i uppsala.

Uppställningsplats/parkering
Sladdandet
arrangörena

Det värkar som få saker men under dessa ligger det mycket, kan man inte få ordning på dom sakerna så är det ju helt enkelt katastrof på träffen.

Hoppas att uppsala kan ta och ordna en vettig träff och att dom kan få ett bra styrande av träffen.

Vad är det för siffror som sitter vid sidan av vägen?
Jag anser att hastighetsskyltarna är dom blåa fyrkantiga...

376 Inlägg
5 mars 2012
chrizz skrev:
Jag har rensat lite lätt bland inläggen nu. Jag såg också att en moderator tidigare delat ut en varning. Att "hotas" i forumet är inget vi kan acceptera naturligtvis, och det förstår nog alla.

Vänligen håll diskussionen saklig framöver utan personangrepp och annat onödigt tjaffs. Rapportera de som inte sköter sig framöver (inläggen i forumet) så får vi komma och hjälpa till här ytterligare om det behövs.

Mvh

Om jag har gjort person angrepp så ber ja om ursäkt men om du skulle vara inblandad i detta skulle du förstå hur allt är..

376 Inlägg
5 mars 2012
hobbyapan skrev:
Jag har varit uppe på 2 st träffar och båda två vill man knappt komentera över hur illa det var.
Det finns mycket som måste förbättras om jag ska komma upp en gång till på en träff i uppsala.

Uppställningsplats/parkering
Sladdandet
arrangörena

Det värkar som få saker men under dessa ligger det mycket, kan man inte få ordning på dom sakerna så är det ju helt enkelt katastrof på träffen.

Hoppas att uppsala kan ta och ordna en vettig träff och att dom kan få ett bra styrande av träffen.

Nu när jag läst en hel del om vad folk vill ha på en träff o vad som inte bör hända så funderar ja på att dra ihop ett gäng polare o starta något slags "team" o fixa lite seriösare träffar!
De är bara tidig vår än så MYCKET kan ändras i Uppsala! O om de blir så skulle jag jätte gärna vilja att dom flesta som klagat på träffarna i uppsala kom och bedömde o gav creds för allt så man kan förbättra!

Så om vi vänder den här tråden nu till anklagelser osv till:

VAD BEHÖVER UPPSALA FÖRBÄTTRA PÅ EN TRÄFF??

Sök