2011
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

74 Inlägg
11 februari 2012
mrpalmer skrev:
k1tara skrev:
mrpalmer skrev:

MAX dit! wink

Snålis , vi kan samåka om du vill wink

Inte snål, inte alls! Men kommer ju inte ens ha körkort förrän till vintern 2012. Därför jag vill ha träffar som är hyffsat nära så man kan övningsköra dit big_smile Och vi kanske kan fixa nått med samåkning! smile

haha det är shyst med skylten och allt

796 Inlägg
11 februari 2012
Trådstartare
rhultman skrev:
mrpalmer skrev:
k1tara skrev:

Snålis , vi kan samåka om du vill wink

Inte snål, inte alls! Men kommer ju inte ens ha körkort förrän till vintern 2012. Därför jag vill ha träffar som är hyffsat nära så man kan övningsköra dit big_smile Och vi kanske kan fixa nått med samåkning! smile

Och vad spelar de för roll?

Hemma bra, garaget BÄST!

74 Inlägg
11 februari 2012
mrpalmer skrev:
rhultman skrev:
mrpalmer skrev:

har jag påstått att det spelar någon roll? har du problem med att jag tycker det är shyst?

796 Inlägg
11 februari 2012
Trådstartare
rhultman skrev:
mrpalmer skrev:
rhultman skrev:

har jag påstått att det spelar någon roll? har du problem med att jag tycker det är shyst?

Jag uppfattade de, som om att de inte vore "lämpligt" att bara för jag har en övningskörsskylt på luckan..

Men ber om ursäkt om fallet inte var så! Får se om man kommer eller inte smile

Hemma bra, garaget BÄST!

74 Inlägg
11 februari 2012
mrpalmer skrev:
rhultman skrev:
mrpalmer skrev:

Jag uppfattade de, som om att de inte vore "lämpligt" att bara för jag har en övningskörsskylt på luckan..

varför skulle inte det vara lämpligt alla har vel haft den skylten och varit bil intresserade annars skulle inte vi sitta här!

796 Inlägg
11 februari 2012
Trådstartare
rhultman skrev:
mrpalmer skrev:
rhultman skrev:

varför skulle inte det vara lämpligt alla har vel haft den skylten och varit bil intresserade annars skulle inte vi sitta här!

Haha, ja de är sant. Missförstod dig totalt. Är de några som ska dit ikväll eller?

Hemma bra, garaget BÄST!

54 Inlägg
11 februari 2012
kommer att glida förbi ikväll för att checka läget! känner inte många men kan va kul ändå. åker en 745a som ser förjävlig ut

357 Inlägg
11 februari 2012
JockeBil skrev:
kommer att glida förbi ikväll för att checka läget! känner inte många men kan va kul ändå. åker en 745a som ser förjävlig ut

då är vi 2

Wiggen
43 Inlägg
11 februari 2012
Finns ingen anledning då det är totalt noll fäste på backen just nu. TCS'n hoppar ur vid 120+...

54 Inlägg
11 februari 2012
härligt anton då kan vi bilda team då haha! bara komma fram o snacka om du ser min bil

764 Inlägg
11 februari 2012
Kommer såklart in med lite folk big_smile

46 Inlägg
13 februari 2012
Träffen vart fan lyckad, även om den vart utsprid, o vi flyttade den smile
lr de åkte efter oss så vart de bara ett nytt ställe :o

Finraggare
2 381 Inlägg
14 februari 2012
Aldrig flytta en träff... Alla var väck när jag kom...gav sådär seriöst intryck

I love being a nobody - because nobody is perfect.

46 Inlägg
14 februari 2012
kameramannen skrev:
Aldrig flytta en träff... Alla var väck när jag kom...gav sådär seriöst intryck

De var det att vi skulle åka och fota när vi sladdade. men till sist åkte alla efter oss, så hamna alla på ikea.
du skulle kommit i tid för vi åkte iten och fotade först vi halv 10..

Finraggare
2 381 Inlägg
14 februari 2012
Okej, så folk som kommer sent är det skit samma om de hittar eller ej?

111 Inlägg
14 februari 2012
kameramannen skrev:

de tkr jag inte för jag va sen jag med jag åkte runt å letade efter träffen jag med så de vart ju en miss av oss ber om ursäkt för det vi bättrar oss nästa gång:D

796 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
j3sp3r skrev:
kameramannen skrev:

de tkr jag inte för jag va sen jag med jag åkte runt å letade efter träffen jag med så de vart ju en miss av oss ber om ursäkt för det vi bättrar oss nästa gång:D

Förlåt, men snälla för din egen och alla andras skulle kanske du kan försöka uttrycka/formulera dig lite bättre i alla fall? Var ju inte mycket man förstod av de där..

Förövrigt: Planeras för fullt nu, i en lite mindre grupp inför en träff som eventuellt kommer äga rum i Maj-månad. Mer info kommer..

Mvh Daniel
Senast redigerat av mrpalmer (14 februari 2012)

Hemma bra, garaget BÄST!

Finraggare
2 381 Inlägg
15 februari 2012
Innebär det att vi inte kommer få mer av ovan attityd?

796 Inlägg
15 februari 2012
Trådstartare
kameramannen skrev:
Innebär det att vi inte kommer få mer av ovan attityd?

Antar att frågan var till mig, och kan då svara: Attityden kommer bli HELT annorlunda och vi satsar på de i maj för då finns de chans att lite finare bilar som din kommer dit. Även många som fått på sommarhjulen till dess.. vi är en lite grupp på 8pers ca somsitter och över lägger angående detta just nu! smile

Mvh Daniel

Hemma bra, garaget BÄST!

LTJD
192 Inlägg
15 februari 2012
Blir det några söndagsträffar så kanske man dyker upp nån gång

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

Sök