Inte snål, inte alls! Men kommer ju inte ens ha körkort förrän till vintern 2012. Därför jag vill ha träffar som är hyffsat nära så man kan övningsköra dit Och vi kanske kan fixa nått med samåkning!
Inte snål, inte alls! Men kommer ju inte ens ha körkort förrän till vintern 2012. Därför jag vill ha träffar som är hyffsat nära så man kan övningsköra dit Och vi kanske kan fixa nått med samåkning!
haha det är shyst med skylten och allt
Och vad spelar de för roll?
har jag påstått att det spelar någon roll? har du problem med att jag tycker det är shyst?
Aldrig flytta en träff... Alla var väck när jag kom...gav sådär seriöst intryck
De var det att vi skulle åka och fota när vi sladdade. men till sist åkte alla efter oss, så hamna alla på ikea. du skulle kommit i tid för vi åkte iten och fotade först vi halv 10..
Okej, så folk som kommer sent är det skit samma om de hittar eller ej?
de tkr jag inte för jag va sen jag med jag åkte runt å letade efter träffen jag med så de vart ju en miss av oss ber om ursäkt för det vi bättrar oss nästa gång:D
Okej, så folk som kommer sent är det skit samma om de hittar eller ej?
de tkr jag inte för jag va sen jag med jag åkte runt å letade efter träffen jag med så de vart ju en miss av oss ber om ursäkt för det vi bättrar oss nästa gång:D
Förlåt, men snälla för din egen och alla andras skulle kanske du kan försöka uttrycka/formulera dig lite bättre i alla fall? Var ju inte mycket man förstod av de där..
Förövrigt: Planeras för fullt nu, i en lite mindre grupp inför en träff som eventuellt kommer äga rum i Maj-månad. Mer info kommer..
Innebär det att vi inte kommer få mer av ovan attityd?
Antar att frågan var till mig, och kan då svara: Attityden kommer bli HELT annorlunda och vi satsar på de i maj för då finns de chans att lite finare bilar som din kommer dit. Även många som fått på sommarhjulen till dess.. vi är en lite grupp på 8pers ca somsitter och över lägger angående detta just nu!