6185
Sök

Bara jag som ser att denna film är uppspeedad !?!!?!

1 433 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
http://www.youtube.com/user/zandrajanss … zn1-4whTmQ

min polare säger att den inte är det jag säger att den är det vem har rätt?

231 Inlägg
22 november 2011
SylvesterStallone skrev:
http://www.youtube.com/user/zandrajanss … zn1-4whTmQ

min polare säger att den inte är det jag säger att den är det vem har rätt?

De låter ju uppenbart som den är uppspedad iaf. Men om hk antalet stämmer så kan de ju vara kameran som inte hänger med riktigt när de visslar så gött tongue

"Har du inte hyfs nog att ljuga?"
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

1 433 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
oj man måste trycka på del 2 sen också! 1:an är inte fair !

231 Inlägg
22 november 2011
SylvesterStallone skrev:
oj man måste trycka på del 2 sen också! 1:an är inte fair !

Det stämmer lät dumt bara man slöa ner den 10 % så tror nog att det är kameran som spökar.

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

1 433 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
ljud kan man ju ha orginal bara att man speedar filmen

231 Inlägg
22 november 2011
SylvesterStallone skrev:
ljud kan man ju ha orginal bara att man speedar filmen

Där sa du nått. Med filmen på 115% och ljudet på 100% såg de bättre ut och börja likna ett orginal.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 november 2011
Speedad enligt mig iaf.

C H E V R O L E T <3

1 433 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
mm tänkte det!

231 Inlägg
22 november 2011
SylvesterStallone skrev:
mm tänkte det!

orkade inte leka runt efter de för trodde man skulle få sova.

Men den är inte orginal iaf. när man sakta ner de så hörde man ljuden av bilen när den swishar förbi mycke bättre.

1 433 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
BoB__ skrev:
SylvesterStallone skrev:
mm tänkte det!

vad menar du ? big_smile

8 298 Inlägg
22 november 2011
Har sett dem där klippen flera gånger men kan inte direkt säga att jag tycker att dem är speedade. Hur det än är så är det väl gamla TTA 850'n om jag ser rätt och då är det ju typ 800hk och rörram vilket gör att den har potentialen att gå sådär.

1 433 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
Marlboroman skrev:
Har sett dem där klippen flera gånger men kan inte direkt säga att jag tycker att dem är speedade. Hur det än är så är det väl gamla TTA 850'n om jag ser rätt och då är det ju typ 800hk och rörram vilket gör att den har potentialen att gå sådär.

fast man får ju känslan av att den bryter mot fysikens lagar , jag menar vist att kolla på när bilar kör på strippen det ser inte unreal ut , men detta gör

8 298 Inlägg
22 november 2011
SylvesterStallone skrev:
Marlboroman skrev:

fast man får ju känslan av att den bryter mot fysikens lagar , jag menar vist att kolla på när bilar kör på strippen det ser inte unreal ut , men detta gör

Som regel på stripen så står man längre bort vilket tar udden av känslan av att det går fort. I klippen så passerar bilen alledes bredvid kameran vilket ändrar fartkänslan framförallt just när bilen är nära kameran. Kommer inte ihåg hur det var om Ari fick till sin hett eftertraktade 9:a, annars så gick ju bilen riktigt låga 10'or på stripen

231 Inlägg
22 november 2011
SylvesterStallone skrev:
BoB__ skrev:
SylvesterStallone skrev:
mm tänkte det!

vad menar du ? big_smile

Orkade inte leta upp rätt hastighet för vart as trött. Sen somnade man och vaknade med ett ryck as pigg 20 minuter senare.

De menade jag med orkade inte leka runt med klippet mer, För trodde jag skulle få sova inatt.

Thorssa
22 november 2011
Tycker inte den ser speedad ut...

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
22 november 2011
Nej den ser äkta ut, titta inte så mycket på volvon utan titta på den andra bilen som kör förbi i första filmen, den kör i vad jag anser är normal fart. Och den låter inte uppspedad heller när den swishar förbi.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

KHRacing
22 november 2011
Precis som Aces äger. Ej spedad.

1 915 Inlägg
23 november 2011
Tror oxå filmen är normal....
Med 838hp och 879nm @ 2,4bar 9500rpm under huven, så går den framåt rätt bra smile

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

711 Inlägg
23 november 2011
Ser inget som tyder på att den vore speedad.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
23 november 2011
Jag tycker att första filmen ser speedad ut precis innan han drar förbi kameran och sedan nedsölad ut igen.
Andra filmen ser ut att vara speedad i början när han gasar på mot en men innan han passerar kameran är det tillbaka till normalt igen.

Bara vad jag tycker big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Sök