Det var ju ett j*vla gnäll om hennes dekal.
PERSONLIGEN måste jag anse, att om man lider SÅ enormt av att någon vill ha en viss dekal på sin bil, att man måste gå till rena personangrepp (och ja, vi kan t.o.m dra det så långt som förtal; att anse att någon är omogen och gapa om det är att försöka framställa någon i dålig dager...om vi nu vill dra det till det extrema), FÖR EN J*VLA DEKALS SKULL, så tycker jag nog man ska ta och hålla käften istället, rent ut sagt.
Att kalla någon "snorunge" och indirekt "omogen" för att någon vill ha en viss dekal på sin bil, DET om något bevisar på egen mogenhet?
Att sen säga att det inte är roligt? Ja för "Medlem X"s sanning är den absoluta? Min far tycker att lever är bland det godaste man kan äta...då innebär också detta att lever faktiskt ÄR det godaste man kan äta? För smak och humor innefattar samma sak; eget tycke.
Jag har redan påpekat det en gång, men tyvärr är det tydligen svårgreppat, så vi tar det en gång till; tråden handlar om huruvida dekalen i sig kan ge böter. Det är INTE en tråd om "är denna dekal rolig" "vad tycker ni om denna dekal" eller liknande. Jag hittade inte heller någon fråga från TS i stil med "är jag mogen om jag sätter denna dekal på min bil?"
Men trots detta, så känner tydligen folk på gorg, att dom måste påpeka vilken komplett omogen fjant TS är, för att dekalen, i enlighet med medlem X:s världsrådande åsikt.
På något vis så kan jag inte låta bli att bli lite ledsen. Inte över, men FÖR dessa medlemmars skull. Om man inte har mer händelser i sitt liv än att kalla TS för omogen, humorlös och så vidare, för att TS' uppfattning inte är den samma som Medlem X, så blir jag ledesen, över att Medlem X 2011 inte har något bättre att lägga sin energi på.
Och ja, jag lägger också min energi på detta. Men, av den enkla anledning att detta är en av de få saker jag verkligen tycker suger med gorg....folks konstanta gnällande på andras stylingplaner, beslut och konstanta påhopp.
Vilket j*vla trams!
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!