2 Bilar, med tjuvar cirkulerar i Göteborg titta hit!!

Pavva
29 november 2011 · 1 215 Inlägg

AirOne skrev:

Pavva skrev:

AirOne skrev:

Härlig annonsföring du har..

Det är säkert h*n som åker runt och vandaliserar och snor så att h*n ska kunna sälja larm!


Ganska bra idé ändå med tanke på att dom både går plus på stöldgods och kan marknadsföra sina produkter.

Skulle inte förvåna mig..fyra inlägg och alla handlar om detta larm.

Precis...

Sen i desperat försök att lätta sitt samvete så lämnar dom tillbaka stöldgodset mot hittelön hmm

____________________________
Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt ♥
BMW E36 325i Turbo "Trettisexan" (1993)
ejon_850
29 november 2011 · 878 Inlägg

styliz skrev:
hej

Köp ett bra märke av larm KEETEC bilarm.

http://www.alarmbasen.dk/se/

Marknadsför det hos nån annan!

Nej tack till tjuvbaserad larm!

All The best
MVH
Jonas .L
henne_svenne
29 november 2011 · 668 Inlägg

ejon_850 skrev:

styliz skrev:
hej

Köp ett bra märke av larm KEETEC bilarm.

http://www.alarmbasen.dk/se/

Marknadsför det hos nån annan!

Nej tack till tjuvbaserad larm!

Det här trollet har länkat i flera trådar som handlar om larm och det är på knagglig svenska som är mer likt danska. tror detta är nån som jobbar (eller nått liknande) på detta företaget han länkar till roll

Chrysler Crossfire 3,2 "pappas pärla" (2003)
Fredrik_F11 Member of LowMotion
30 november 2011 · 1 705 Inlägg

Håller koll i frölunda/Grimmered/osv osv... smile

Trådskaparen kan ju annars sätta !osynliga" kameror soom spelar in det hela så kanske man kan få en bild på reg numret eller ännu bättre, dras ansikten! smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
sbuddz
1 december 2011 · 1 Inlägg

mrperfektion

Du har PM

ejon_850
18 december 2011 · 878 Inlägg

Uppar tråden så att fler ser tråden!

//
J

All The best
MVH
Jonas .L
turbodeath
18 december 2011 · 2 452 Inlägg

kan tillägas att det var en del sönderslagna rutor i går runt eketrägatan o lunby kyrka....

döden kommer tillbaka
Glesmark
25 december 2011 · 1 938 Inlägg

turbodeath skrev:
all info som jag vet har redan lämmnats men det finns vissa här som håller på att hota mig ......för att jag är inblandad för att jag vet mer än jag säger......den infon har polisen redan fått

Skriv vad du vet och häng ut dom om du har sanningsenlig info!

turbodeath
25 december 2011 · 2 452 Inlägg

enligt lag så får man ej hänga ut nån på forum då det kan bli böter för dom som driver det...är bara polis som får ta hand om det....o jag lägger mig inte i längre säger som hälften av svenska folket jag såg inget fast jag står brevid...o ser brottet var ju ingen som brydde sig när jag fick fast folk sett det...o den infon jag vet har jag lämmnat till polisen fortfarande det jag vet inget annat jag lägger mig inte i längre för det blir  bara problem....

döden kommer tillbaka
mrperfektion
30 december 2011 · 132 Inlägg

Nu har en väns t-gul hittats i Backaplans industriområdet nerplockad.

Nu är det dags att få fram vilka tjuvar som rör sig här i området.... ingen vill bli drabbad av dessa jävlar tro mig..

//

PETER

Volvo 850R "Autotech Performance" (1995)
940_44
30 december 2011 · 850 Inlägg

mrperfektion skrev:
Nu har en väns t-gul hittats i Backaplans industriområdet nerplockad.

Nu är det dags att få fram vilka tjuvar som rör sig här i området.... ingen vill bli drabbad av dessa jävlar tro mig..

//

PETER

t-gul??  hmm missat något?

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood
Kigge90
30 december 2011 · 250 Inlägg

tur att man är skogsmulle här är det  lungt fin.

Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D
Volvo 960 (1997)
turbodeath
30 december 2011 · 2 452 Inlägg

är väl bara o kolla alla annonser på klubbar samnt blocket då om man hade ovanliga delar som man kan känna igen...sker ju mest bilstölder mellan december o januari varje år då ohederligt folk behöver pengar

döden kommer tillbaka
ejon_850
30 december 2011 · 878 Inlägg

940_44 skrev:

mrperfektion skrev:
Nu har en väns t-gul hittats i Backaplans industriområdet nerplockad.

Nu är det dags att få fram vilka tjuvar som rör sig här i området.... ingen vill bli drabbad av dessa jävlar tro mig..

//

PETER

t-gul??  hmm missat något?

tror du att du vet allt i hela världen eller ?:S

All The best
MVH
Jonas .L
Vw-Andreas
30 december 2011 · 633 Inlägg

fan va de händer mycket i göteborg ;S

Volvo 740 "militery" (1988)
Volvo s60 (2003)
audi_96 göteborg
31 december 2011 · 38 Inlägg

man vet aldrig om tjuvarna följer denna tråd... hmm

Audi 100 "Audi 100" (1986)
Audi coupe quattro 20v "quattron" (1992)
ejon_850
31 december 2011 · 878 Inlägg

audi_96 skrev:
man vet aldrig om tjuvarna följer denna tråd... hmm

Om dom följer hälsning till dom

sluta vara så fega as och kom på dagen istället då kanske ni kan få smaka på högern lite!

All The best
MVH
Jonas .L
nrgjesper Ta inget förgivet
1 januari 2012 · 342 Inlägg

vågar snart inte ha mina bilar ute ! hmm

Tar dagen som den kommer
BMW E91 320D "Koksvagn" (2006)
Johanness
3 januari 2012 · 853 Inlägg

Dessa tjuvar verkar veta vad de gör. Sno bilar i ett villaområde, hur bär de sig åt? Förstår inte hur de kan få med sig bilarna där ifrån, någon måste ju se nått eller framförallt höra.

Hur fungerar egentligen ett billarm? Borde de inte bli rejält skrajja om det börjar tjuta?

Förstår inte hur de kan komma undan med alla stölderna. Om man snor bilar i villaområden så borde väl någon uppmärksammat nånting...

Tragiskt. hmm

Lider med er som blivit bestulna. Snor ju en del av ens liv när bilen går sönder/försvinner.

OUTLAW1
4 januari 2012 ·

ingen konst att stjäla gamla 850:is då dom var kass i stöldskyddet redan när dom kom.
räckte med enkla medel för att få med sig dom..tog ca 60 sek från att man kom in i bilen tills man kunde vrida om sin nyckel o åka därifrån..ngot test jag läste någonstans då det begav sig.

larm försvårar ju men det finns ju knep att komma förbi dom med...

det enda raka är eget låst garage med rattkrycka av "godkänd bra modell" inget som du köpt på LIDL.

eller så får man plocka bort allt som lockar inne i bilen alternativt ge fan i att göra sig känd genom en snabb bil som bankar baslåda i området.
feta fälgar med trippla låsbultsatser gäller också.

som sagt det kommer alltid finnas fega arbetslösa socialpack som stjäl det kan vi inte komma ifrån.
sedan att dom råkar stjäla just din bil..javälkommen i gänget,,din eller någon annans..

skaffa en bra försäkring också så finns de ju en rimlig chans till att få tillbaka pengar iaf om nu inte bilen går att rädda.
se också till att ditt försäkringsbolag vet om ALLT som sitter i bilen även om det innebär en dyrare försäkring..och för guds skull sluta skenförsäkra..det leder kanske till att du för tillbkak NOLL NADA NOTHING..I SLUTÄNDAN....det ÄR dyrt att äga en bil...

Om nu tjuvpacket sitter på gorg så : åk till arbetsförmedlingen för helvete istället för att dega runt o stjäla..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang