2 Bilar, med tjuvar cirkulerar i Göteborg titta hit!!

ejon_850
30 januari 2012 · 878 Inlägg

OUTLAW1 skrev:
fick Pm med fullständig info om hasse och jag hade rätt.den ägs av sammae Hasse som har Hassesbilar..
så antingen är det han som öger bilen och åker runt med den och stjäl eller så är det något annat..men Hasse äger bilen iaf..

Frågan är ju bara om det är dom som sno bilarna... jag har iaf ingen regnr på någon som jag sätt i mina ögon sno bil, förutom PRH.

All The best
MVH
Jonas .L
careau
31 januari 2012 · 1 624 Inlägg

haha, "hasses bilar" i frölunda ungefär? sjukt skev gubbe han är..

OUTLAW1
31 januari 2012 ·

careau skrev:
haha, "hasses bilar" i frölunda ungefär? sjukt skev gubbe han är..

bilen har ny ägare såg jag nu..
avställd 110304 christer i v. fräöunda äger den just nu..

Senast redigerat av OUTLAW1 (31 januari 2012)

careau
31 januari 2012 · 1 624 Inlägg

OUTLAW1 skrev:

careau skrev:
haha, "hasses bilar" i frölunda ungefär? sjukt skev gubbe han är..

INTE HASSES BILAR UNGEFÄR...det är Hasse som står som ägara eller gjorde har inte kollat idag..på den ena bilen..

ke?

OUTLAW1
31 januari 2012 ·

MrCarfreak skrev:
Den röde 740´n med brötande avgas såg jag senast utanför mig här på hissingen, 2st pundare i "svenskar"
Avställd och ägaren heter hasse och bor i frölunda!
Har regnummret uppskrivet i bilen (återkommer)
Ringde snuten som skickade ut en patrull som kom 2tim senare men då var den borta..

denna har nu bytt ägare til någon christer i v.frölunda.
avställd sedan 110304 740gl röd produktionsår 1990.

ejon_850
31 januari 2012 · 878 Inlägg

Dom kör alltså med en avställd bil ?

All The best
MVH
Jonas .L
OUTLAW1
31 januari 2012 ·

ejon_850 skrev:
Dom kör alltså med en avställd bil ?

hmm tydligen..

FatManCustoms grön aktivist
31 januari 2012 · 846 Inlägg

Jag vet inte om jag fått besök av dessa gentlemän, men jag hade inte stereo kvar i min Hyundai idag sad.
Någon som hade jävligt roligt med att misshandla bilen i övrigt (knäcka kåpor, pajjad hastighetsmätare etc etc).

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
larsson740Gl
9 februari 2012 · 729 Inlägg

Confide skrev:
Jag vet inte om jag fått besök av dessa gentlemän, men jag hade inte stereo kvar i min Hyundai idag sad.
Någon som hade jävligt roligt med att misshandla bilen i övrigt (knäcka kåpor, pajjad hastighetsmätare etc etc).

vi och grannen hade besök av en röd 945 med vita stripes på vi blev av med mopeder och grannen tog dom allt som fanns i huset så den röda 945an har varit runt mycket här i mölndal/göteborg jag men tror intenågon har följt efter den men dom måste haft en lastbil som dom fick in i allt i som sakt det är en röd 945 med vita stripes längst sidan

Volvo V70 "Familjeräcern" (2013)
Vw-Andreas
9 februari 2012 · 633 Inlägg

fan man blir ju helt jävla cp o läsa allt detta :p men vill ju få tag på idioterna som gör detta, hade jag bott där uppe så hade jag kört med bilen hela kvällen o tittat efter dem

Volvo s60 (2003)
Volvo 740 "militery" (1988)
jjpl
9 februari 2012 · 254 Inlägg

larsson740Gl skrev:

Confide skrev:
Jag vet inte om jag fått besök av dessa gentlemän, men jag hade inte stereo kvar i min Hyundai idag sad.
Någon som hade jävligt roligt med att misshandla bilen i övrigt (knäcka kåpor, pajjad hastighetsmätare etc etc).

vi och grannen hade besök av en röd 945 med vita stripes på vi blev av med mopeder och grannen tog dom allt som fanns i huset så den röda 945an har varit runt mycket här i mölndal/göteborg jag men tror intenågon har följt efter den men dom måste haft en lastbil som dom fick in i allt i som sakt det är en röd 945 med vita stripes längst sidan

Vi kommer att hålla koll på denne röda 945an med vita stripes, har uppmanat Polisen också!

Volvo S70R (1998)
larsson740Gl
9 februari 2012 · 729 Inlägg

alpis skrev:

larsson740Gl skrev:

Confide skrev:
Jag vet inte om jag fått besök av dessa gentlemän, men jag hade inte stereo kvar i min Hyundai idag sad.
Någon som hade jävligt roligt med att misshandla bilen i övrigt (knäcka kåpor, pajjad hastighetsmätare etc etc).

vi och grannen hade besök av en röd 945 med vita stripes på vi blev av med mopeder och grannen tog dom allt som fanns i huset så den röda 945an har varit runt mycket här i mölndal/göteborg jag men tror intenågon har följt efter den men dom måste haft en lastbil som dom fick in i allt i som sakt det är en röd 945 med vita stripes längst sidan

Vi kommer att hålla koll på denne röda 945an med vita stripes, har uppmanat Polisen också!

underbart!

Volvo V70 "Familjeräcern" (2013)
OUTLAW1
10 februari 2012 ·

röd 945 med vita stripes på sidan säger du...
är det rak tunn linje,jättebred vitt band på sidan,något mönster??

larsson740Gl
10 februari 2012 · 729 Inlägg

OUTLAW1 skrev:
röd 945 med vita stripes på sidan säger du...
är det rak tunn linje,jättebred vitt band på sidan,något mönster??

typ 2 st 3 mm stripes

Volvo V70 "Familjeräcern" (2013)
OUTLAW1
10 februari 2012 ·

larsson740Gl skrev:

OUTLAW1 skrev:
röd 945 med vita stripes på sidan säger du...
är det rak tunn linje,jättebred vitt band på sidan,något mönster??

typ 2 st 3 mm stripes

ok ok  då vet jag vad jag ska kolla efter..
har ingen lyckats ta reg nummer på den röda med vita stripes??
Ja menar många har sett den och nu även tunna 3mm stripes längs sidorna men INGEN har sett ett regnummer..

Whermacht
10 februari 2012 · 38 Inlägg

945a med stripes . Borde inte va så många men röda finns de gott om tyvärr

jjpl
10 februari 2012 · 254 Inlägg

Första röde med stripes drar vi stopp på smile

Volvo S70R (1998)
larsson740Gl
10 februari 2012 · 729 Inlägg

OUTLAW1 skrev:

larsson740Gl skrev:

OUTLAW1 skrev:
röd 945 med vita stripes på sidan säger du...
är det rak tunn linje,jättebred vitt band på sidan,något mönster??

typ 2 st 3 mm stripes

ok ok  då vet jag vad jag ska kolla efter..
har ingen lyckats ta reg nummer på den röda med vita stripes??
Ja menar många har sett den och nu även tunna 3mm stripes längs sidorna men INGEN har sett ett regnummer..

ne tydligen inte jag har aldrig sätt den bara grannarna så den från fönstret hmm

Volvo V70 "Familjeräcern" (2013)
mrperfektion
10 februari 2012 · 132 Inlägg

Ja det var som fan att gå och göra dumheter med såpass bra kännetecken på bilen....

Volvo 850R "Autotech Performance" (1995)
loow Jävel
10 februari 2012 · 2 018 Inlägg

Tänk på att det tar ca 5 minuter att ta bort stripsen. Så ni kanske ska hålla lite extra koll på röda 945or över huvudtaget. Riktigt tråkigt detta hmm

You got to risk it, to get the biscuit :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang